Kan jeg være gravid?

Bkno0429862

Andre møte med forumet
Jeg hadde EL 24.september, og forventet mens rundt 8-10.oktober. Jeg har vært en del kvalm etter EL, dårlig i magen, luft i magen, og gråter lett (men gjør det til vanlig og av ting som rører), og har heller ingen matlyst, eller den kommer og går. Jeg pleier også å kjenne på at mensen kommer ved å være litt småvåt nedentil, ømme pupper og litt mensmurringer. Nå har jeg enda ikke vært litt våt nedentil, begynner å få litt ømme pupper nå (pleier å få det enda tidligere) og det er ubehagelig å ligge på magen. Litt vondt i korsryggen, og litt ømme nippler. Noen med erfaring? Vil ikke ta en test enda, da jeg har blitt skuffet hver gang i ett år nå. Håper på svar!

Last edited:
Det kan godt være, men det er lett å spekulere. Bare vent noen dager til så kan du teste. :)

vi sitter i samme båt du og jeg :) Jeg hadde også eggløsning 24 (tror jeg, siden kroppen min lever sitt eget liv) Jeg tok en test i dag, men den var negativ, men venter en uka, så skal jeg ta en ny om ikke TR kommer da..

Vanskelig i si? Det beste er vell å ta test, selv om man kan bli skuffet? Håper for din del at den er positiv :)

vi sitter i samme båt du og jeg :) Jeg hadde også eggløsning 24 (tror jeg, siden kroppen min lever sitt eget liv) Jeg tok en test i dag, men den var negativ, men venter en uka, så skal jeg ta en ny om ikke TR kommer da..
Oi, så spennende å være i helt samme situasjon! Kanskje det var for tidlig å teste for deg? Håper det, og at den blir positiv til uken! Hadde du samme "symptomer" som meg?

Oi, så spennende å være i helt samme situasjon! Kanskje det var for tidlig å teste for deg? Håper det, og at den blir positiv til uken! Hadde du samme "symptomer" som meg?

ingen ømme pupper/brystvorter
jeg har bare en sånn imagnær klump i magen :P et hulrom med ingenting føles det ut som.
jeg er litt småkvalm innimellom.
vondt i korsryggen har jeg
og ingen matlyst, eller ingenting av det jeg har lagd har jeg hatt lyst på.

ifølge kalenderen skal jeg ha mensen på onsdag, eller den 20.oktober :P Har hatt mensen 2 ganger forje mnd pluss spotting to uker etter mens, så vet ikke helt hva kroppen min driver med, den lever sitt eget liv :P

Er nok bare en test som kan gi riktig svar. Lykke til ;)

ingen ømme pupper/brystvorter
jeg har bare en sånn imagnær klump i magen :p et hulrom med ingenting føles det ut som.
jeg er litt småkvalm innimellom.
vondt i korsryggen har jeg
og ingen matlyst, eller ingenting av det jeg har lagd har jeg hatt lyst på.

ifølge kalenderen skal jeg ha mensen på onsdag, eller den 20.oktober :p Har hatt mensen 2 ganger forje mnd pluss spotting to uker etter mens, så vet ikke helt hva kroppen min driver med, den lever sitt eget liv :p
Har du funnet ut noe mer du? I og med at vi er i samme båt, er det morsomt å høre hvordan ståa er med deg nå :)

Tok test nå. Negativ. Ingen mens. Hmm... ny test nese uke om TR ikke kommer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Økt utflod er vanlig ved graviditet. Jeg ville gjettet på forsinket mens

Jeg ville ha tatt ut spiralen og prøve å få syklus på rett spor :) så hadde jeg begynt å prøve bryllupsnatten :)

Begynte den 10. og spotte, og spottet idag og etter sexen. Men bare brunt. Kan jeg fortsatt være gravid? Pleier ikke spotte før mens, men spottet 4 dager før sist mens, og blødde i færre dager enn jeg pleier da.

Back
Topp