Skravletråd :)

Så flink du har vært :D

Bare heklet her :p må vell sette på ei klesmaskin snart

Tovinga mi gikk i vasken i går, så jeg gidder ikke begynne på en ny tøffel...tror kanskje jeg må skaffe meg et annet type garn :confused:

Hva hekler du nå da? ;)

Hehe, hadde du pakka lekene hennes da eller? ;)
Har ikke gått opp for henne at dere skal flytte enda? ;)
Hun vil helst flytte med en gang :)
Hadde teipa igjen kjøkkenet hennes så alt skulle holde seg på plass inni der. Det dro hun selvfølgelig utover.
Hadde tatt av alt på magnettavla hennes og lagt i en pose, bokstaver, tegninger, bilder osv. Det var plutselig på plass igjen :p
Krittavla hadde hun tatt ned og tegnet på.
Nå hørte jeg henne rope at hun hadde ryddet opp alt. Skal gå å se nå....

Så bra:)
Er du ikke i form til resten, så får mannen ta det;)

Skal se langt etter at han vasker ja...han er flink til å ta oppvaska da, men den har jeg jo tatt allerede :rolleyes:

Tovinga mi gikk i vasken i går, så jeg gidder ikke begynne på en ny tøffel...tror kanskje jeg må skaffe meg et annet type garn :confused:

Hva hekler du nå da? ;)
Får du ikke til å rette det opp? :/

En babyjakke jeg skal gi bort :)

Hun vil helst flytte med en gang :)
Hadde teipa igjen kjøkkenet hennes så alt skulle holde seg på plass inni der. Det dro hun selvfølgelig utover.
Hadde tatt av alt på magnettavla hennes og lagt i en pose, bokstaver, tegninger, bilder osv. Det var plutselig på plass igjen :p
Krittavla hadde hun tatt ned og tegnet på.
Nå hørte jeg henne rope at hun hadde ryddet opp alt. Skal gå å se nå....

Utålmodig ja :p hihi

Så spennende ;)
Kjekt om du slipper å gjøre det igjen :D

Utålmodig ja :p hihi

Så spennende ;)
Kjekt om du slipper å gjøre det igjen :D
Kom ut fra badet. Så ser hun på meg med de store brune øynene sine og sier "Nesten da...." :D var visst ikke hehe elt ferdig likevel :p

Kom ut fra badet. Så ser hun på meg med de store brune øynene sine og sier "Nesten da...." :D var visst ikke hehe elt ferdig likevel :p

Haha :D
Da er det bare å fortsette da ;)
Men med dådyr øyne er det vel vanskelig å bli irritert og? ;)

Har jo bare tester en mnd, og da startet jeg på cd 15. Eller, jeg tok en på cd 12 og, men ikke imellom.

Cd 15 var tydeligvis spot on denne gang.. :p
Tenker jeg starter kanskje på 10 nå for å være litt sikrere? ;)
15 er sent! Start på 10, så er du sikker på å ikke gå glipp av den. Jeg har lagd en tråd på FS som ligger på våre viktigste tråder som heter "info om eggløsningstester" eller noe sånt, info fra Frøyaklinikken. Jeg ble klokere av den hvertfall.

15 er sent! Start på 10, så er du sikker på å ikke gå glipp av den. Jeg har lagd en tråd på FS som ligger på våre viktigste tråder som heter "info om eggløsningstester" eller noe sånt, info fra Frøyaklinikken. Jeg ble klokere av den hvertfall.

Da skal jeg sjekke ut den. Vet at 15 er sent, men har jo hatt sykluser på 35 dager tidligere... men begynner noen dager før nå :D

Høre med mannen om han skal ha noe middag først...for det blir vel mest helge"mat" på kvelden? ;)
Ja, vi spiser middag 16.45, ungen er så sulten etter barnehagen og hulerboermannen må spise før han drar, så det blir bare helgeting på oss to på kvelden, det var planen hvertfall. Jo mindre du har noen forslag?

Back
Topp