Skravletråd :)

Kan ikke gå i detalj på det i dag;) har litt tid i dag, men må vaske klær og til fysio i dag. Når kommer du i morgen?

Får ta detaljene i morgen for da er det freeedag :D
Vaske klær kan du gjøre samtidig som du er her ;)
Hm...når passe det da? :)

Får ta detaljene i morgen for da er det freeedag :D
Vaske klær kan du gjøre samtidig som du er her ;)
Hm...når passe det da? :)
Hulerboermannen drar 17.30, så det er klart da... Da er ungen fortsatt våken, men du kan velge selv om du kommer 17.30 eller 19...

På hvilken CD har du startet?

Har jo bare tester en mnd, og da startet jeg på cd 15. Eller, jeg tok en på cd 12 og, men ikke imellom.

Cd 15 var tydeligvis spot on denne gang.. :p
Tenker jeg starter kanskje på 10 nå for å være litt sikrere? ;)

Hulerboermannen drar 17.30, så det er klart da... Da er ungen fortsatt våken, men du kan velge selv om du kommer 17.30 eller 19...

Høre med mannen om han skal ha noe middag først...for det blir vel mest helge"mat" på kvelden? ;)

Hm...kjøkkenet roper etter å bli vaska... :eek:

Når er det ny oppdatering nå da? :)

Hehe, alltid vært sånn. Kunne godt tenkt meg å unne meg litt innimellom, mem sjelden det blir noe.
Kjøpte en kjole for litt siden som var skreddersydd da, litt fordi den var billig tiø å være det OG fordi mannen mente jeg trengte en ny kjole... :p haha ;) også kjøpte jeg et par stk i spania i våres også fordi mannen mente jeg trengte noe ;) hihi

Er ikke noe glad i å bruke penger på meg selv nei...:confused:

Jaja, men du er gjerne flink å spare da?:) og pengene kommer til nytte andre steder? Eller bruker du de på annet tullball?:P

Jeg brukte alt for mye penger på meg selv før, men nå er det ikke så gale. Har nå ikke den muligheten i like stor grad heller lenger da. Blir andre prioriteringer gitt. Og godt er det.

Back
Topp