Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL kommer nok selv om du ikke nødvendigvis finner LH toppen altså. Positiv EL-test betyr ikke at man har EL, men at man har nok LH til at kroppen kan prøve på EL. Dersom ingen egg er modne kan kroppen prøve på nytt senere. Negativ EL-test hele syklusen betyr vanligvis enten at man ikke fanget LH-toppen eller at egget slapp før LH nådde toppen. EL-tester er egentlig et litt misvisende navn, for det er bare LH de forteller noe sikkert om. Ikke EL.
På morgenen (første urin) kan du få positiv test fordi du har samlet LH gjennom hele natten. Det kan gi falsk positiv, siden du egentlig ikke har LH-månedstoppen akkurat da, men får sterk strek pga mange timer oppsparing.
Hvordan LH syntetiseres i kroppen er jo egentlig ikke noe å tro på eller ikke, det er legevitenskap. Det kan selvfølgelig være små individuelle variasjoner allikevel.
Finnes mange nettsider som forklarer prosessen enkelt; eller man kan lese medisinske studier.
http://www.pregnantinthecity.co.il/Page/Ovulation+Test+FAQs.html
Om den skal tas i dag gjør nok ikke det noe. Mer usikker om den skulle blitt tatt i går.Jeg håper det ikke blir krise om jeg tar den når jeg kommer hjem
Jeg vet ikke om det er fryktelig strenge tider på de jeg? Men vil nok tro det går braJeg håper det ikke blir krise om jeg tar den når jeg kommer hjem
Så koselig med tvillinger daI dag skal eg på ul og helsa på twinsa![]()
Så GØY! Hadde vært supert å få se et bilde etterpåI dag skal eg på ul og helsa på twinsa![]()
Det rekker du nok da hvis det er kort vei til treningNå sitter jeg på sykehuset og skal ta blodprøven. Har vært innom gyn og hentet rekvisisjon. Bare en foran meg i køen, så da rekker jeg kanskje trening kl 10![]()
Så GØY! Hadde vært supert å få se et bilde etterpå![]()
Den skulle vært tatt i dag tidligOm den skal tas i dag gjør nok ikke det noe. Mer usikker om den skulle blitt tatt i går.
Så gøy!I dag skal eg på ul og helsa på twinsa![]()
Jepp, nå er jeg på veiDet rekker du nok da hvis det er kort vei til trening![]()
Da går det nok braDen skulle vært tatt i dag tidlig
Hva skal du trene?Jepp, nå er jeg på vei![]()
Så koselig <3I dag skal eg på ul og helsa på twinsa![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Så koseligI dag skal eg på ul og helsa på twinsa![]()
Så dårlig gjort!!Tror jeg må gå på trolljakt i kveld.
Det er noen som hver natt putter lim i sengen min slik at det er umulig å komme seg opp.