Helt sinnsykt bra gjortDer bor jo jeg også!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sinnsykt bra gjortDer bor jo jeg også!!!!!
Har hendt noen få ganger når han var mindre og han klikket i vinkel og ikke vil sitte på "setet". Men nå har han igrunn blitt veldig flink til å gå etter oss i butikken om han ikke vil sitte på vanlig vis i vogna. Så er lenge siden sist![]()
Men forlot han selvfølgelig aldri stående i vogna og han måtte holde seg fast med begge hender.
Blir bare oppgitt av hysteriet med at det er uhygienisk og livsfarlig...Sunn fornuft er det noe som heter. Er nok 200 ganger mer bakterier på håndtaket på handlevogna enn det er under skoene til barn.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Joda, jeg mente ikke at det ikke potensielt kan være farlig altså. Er jo hardt betonggulv på butikker som oftest. Men det som er farlig er jo da at foreldre ikke passer på. Man kan jo også be de om at de setter seg ned og ikke får lov å stå. Er jo mye som kan være veldig farlig hvis ikke voksne følger med. Hadde aldri gått fra vogna med han oppiKan faktisk være livsfarlig hvis foreldrene går fra dem i handlevogna...og er dessverre noen som gjør det. Jeg har sjøl vært vitne til to ulykker der vogna har tippa. Den ene gangen gikk det bra, og den andre gangen håpet jeg det gikk bra...han var bevisstløs, blødde fra hodet og dro fra butikken i ambulanse
I forhold til hygiene, så er det jo ikke akkurat no krise...greit om de ikke sitter oppi vogna med sølete støvler bare![]()
Joda, jeg mente ikke at det ikke potensielt kan være farlig altså. Er jo hardt betonggulv på butikker som oftest. Men det som er farlig er jo da at foreldre ikke passer på. Man kan jo også be de om at de setter seg ned og ikke får lov å stå. Er jo mye som kan være veldig farlig hvis ikke voksne følger med. Hadde aldri gått fra vogna med han oppiOm man gjør det kan det jo selvfølgelig være livsfarlig..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe ja, er igrunn mye som kan gå galt. Og mange valg som må tas. Både store og små:krDa er vi enigeHvilke valg foreldrene tar(og noen ganger ikke mener å ta) har alt å si...rart vi tør å få barn egentlig...er faktisk litt skummelt når jeg tenker etter
![]()
Og det kan jo helt klart være bedre å ha ungene i vogna framfor løpende rundt i butikken.
(Hadde sikkert plassert han i handlevogna av og til hvis jeg ikke hadde vogna med lillebror i, upraktisk å trille 2 vogner)