Deilig! Det må vere lov av og til![]()
Å ja! Rotet er her i morgen også, det går ingen plass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig! Det må vere lov av og til![]()
Så ligger jeg her da.. på sofaen.. Forkjølelsen vil bare ikke gi slipp!!!!!!!!!
MEN så har jo dagen blitt lykke likevel!![]()
Ikke lenge til helg da. Og mer sofasliting. I helga skal mannen jobbe mye. :/ blir vel litt tid her da.Sant det ja! Har ikke så mye tid på ukedagene...
Ja, det har jeg planer omDa kan du gjøre ingenting med god samvittighet![]()
Er jo Bring som kommer. Så de får jo ikke gjort noe. Snakka med ei dame på Skeidar og hun skjønte ingentinghun skulle sjekke det ut imårra.
Er jo ikke krise for oss nå. Bare de vet om det og at de ordner opp![]()
Hafde vært veldig kjipt å komme på middag til deg.. å må sitt på gulvet! :○ bordet er jo så høyt.Veldig kjekt. Litt lite med kun 2![]()
Ikke lenge til helg da. Og mer sofasliting. I helga skal mannen jobbe mye. :/ blir vel litt tid her da.
Du får holde ut.Formen virker grei, bare veldig løse i magen
Jeg henger fortsatt sammen, men kjenner jeg er sliten
Håper du får litt hvile i kveld!
Digg med øl dåSitter og ser på sinnasnekker'n med en øl i hånda, vofsen tygger på godteriet sitt og vi bare slapper av![]()
Nettopp det eg og tenkjerÅ ja! Rotet er her i morgen også, det går ingen plassså deilig å ha sofa kveld
![]()
Nettopp det eg og tenkjer
Skal ta et skippertak på formiddagen i morgon![]()
Ett husk fra 1950 som det ikke er gjort noe medmen har snart pusset opp hele huset, men er så nye smått igjen + bad! Men er dritt lei oppussing nå!
Tidlig helg på deg altså?Samme skal jegda er det helg!
Digg med øl dåSånn bortsett frå at det hadde vore kjekkare om du ikkje fekk lov til å drikke øl
![]()
Men da har dere fått gjort mye da
Bad er slitsomt![]()
Nettopp det eg og tenkjer
Skal ta et skippertak på formiddagen i morgon![]()
Tidlig helg på deg altså?![]()
Ja, det er ikkje stort anna å gjere enn å venteHadde ikke hatt noe imot det nei! Menmen, bedre lykke neste mnd![]()