For begge velFlaks for deg eller meg?haha
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For begge velFlaks for deg eller meg?haha
Ingenting!!! Det kan jeg love deg
Utslitt etter en hel dag med 2 syke små og 1 syk stor...![]()
Håper virkelig det stemmer![]()
Fin kveld på sofaen her oglisja er i seng og gubben er vekkreist. Så kan alt som burde gjerast vente litt, så ho mor får slappe av
![]()
Dem sier ca 3 uker... skal total renoveres. Rive gulv, legge Rør i rør, bygge opp, Støype nytt gulv, flislegge alt og sette opp all innresning. Så håper det ikke tar lengre tid. Han driver å gjør fersig to vanskelige prosjekter nå. Å her er det først og fremst rivemannen, rørlegger og elektrikeren som skal fjøre sitt.Hva skal dere gjøre uten bad da???
Når skal det nye stå ferdig?
For begge vel![]()
Ikke bra i det hele tatt
Sååå sår i rumpa stakkars...
Jo??? Er ikke det lov på onsdag?!![]()
;D tør jo nesten ikke så meg til ro ennå daDu er så heldig![]()
Formen virker grei, bare veldig løse i magenStakkars. Hvordan er formen demmes. Og du er fortsatt gående/i live?
Juleplanlegging, intervju, middag. Sliten nå. Øynene svir litt.
Hehe! Det er jo det xDNei, dette e jo en jobb i seg sjøl![]()
God kveld, FionaGod aften!her var det som vanlig mykje uleste innlegg
har alle ein finfin kveld?
Haha, ser det så ille ut?![]()
Deilig! Det må vere lov av og tilSamme her! Mannen er på jobb, ungen og valpen sover! Huset er bombet og her ligger jeg![]()
;D tør jo nesten ikke så meg til ro ennå da![]()
God aften!her var det som vanlig mykje uleste innlegg
har alle ein finfin kveld?
God bedringSå ligger jeg her da.. på sofaen.. Forkjølelsen vil bare ikke gi slipp!!!!!!!!!
MEN så har jo dagen blitt lykke likevel!![]()
Skjønner ikke hvordan det går ann. Dem er så smarte.Herlig hvordan de tilpasser seg etterhvert![]()
Det kan jo ikke gå galtHar lenka meg til sofaen med sinnasnekker'n på tv og en øl i hånda...hehe