Felles skravle 2015

Jeg vet knapt nok hvem disse folkene er jeg da.. Men nå må vel norge snart være tomt for både a-b og c kjendiser til master chef.
Dessuten er jo greia juks, dem blir lær til å lage retten først, før opptak.
ikke engang jeg som er en "vanlig" kokk, hadde fått til alt det der..

Jeg trodde de var kommet til F-kjendiser nå jeg, sånne som har gått på samme ungdomsskole som A-kjendisene. laughing7

Aha, jeg og mannen har faktisk sett første episode:) I går begynte vi på The Killing. Det virket også som en spennende serie. Litt dyster, men også følelsesladet.

Vi så ferdig The Killing, sesongavslutning sesong 4 (vet ikke om det finnes mer, men stopper der på Netflix foreløpig hvert fall). Veldig bra serie. Og så har vi sett på The Fall, men der er det bare én sesong på Netflix, så det var jo bare utrolig frustrerende!

Det er det beste! Tror jeg skal lage italiensk pizza i helgen.. Sånn god bunn også med pesto, mozarella og parmaskinke :D

Mmmmm... Det hørtes innmari digg ut!

Foreløpig lever ikke sesong 7 opp til forventningene, men det kommer seg vel. Det burde gjøre det :p

Ja, men jeg har jo sesong 5 og 6 igjen før det. :p

Jeg vet knapt nok hvem disse folkene er jeg da.. Men nå må vel norge snart være tomt for både a-b og c kjendiser til master chef.
Dessuten er jo greia juks, dem blir lær til å lage retten først, før opptak.
ikke engang jeg som er en "vanlig" kokk, hadde fått til alt det der..

Jøss det viste jeg ikke, det ser ikke slik ut.
Syns egentlig ikke det ser så alt for komplisert ut..

Da har du mye og glede deg til :) Og MOLLY, da må du ikke skrive her hva som skjer i siste episode av sesong 6!

NEI! Molly! Det er ikke lov med spoilere her nå!

Dere får eventuelt lage en egen SoA tråd med spoler-alert i tittelen, dersom dere må diskutere sesongavslutningen!!!

Hæ, hva er det der?

Dere får eventuelt lage en egen SoA tråd med spoler-alert i tittelen, dersom dere må diskutere sesongavslutningen!!!
Jeg lover det ikke blir noe diskusjon om det her :)

Back
Topp