håper det ikke blir godkjent! er bra med flere konkurrenter! og ikke bare to store som konkurrerer mot hverandreIkke godkjent hos konkurranse tilsynet. Men det er planen ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
håper det ikke blir godkjent! er bra med flere konkurrenter! og ikke bare to store som konkurrerer mot hverandreIkke godkjent hos konkurranse tilsynet. Men det er planen ja
haha ja må nok bli da for den er ganske jevnt i brukmens dere er borte da![]()
ligger vel ann til at de godkjenner vil je tro.... nå blir det 3 giganter i markedet, og det er ikke veldig bra verken for kunder eller leverandørerhåper det ikke blir godkjent! er bra med flere konkurrenter! og ikke bare to store som konkurrerer mot hverandre
Veldig flinkså flink du er![]()
Helluuu snuppahei hei![]()
det kan jeg forståhaha ja må nok bli da for den er ganske jevnt i bruk![]()
ja ja blir vel til at noen har monopol på alt av matvarer snart!ligger vel ann til at de godkjenner vil je tro.... nå blir det 3 giganter i markedet, og det er ikke veldig bra verken for kunder eller leverandører
det gjør jeg ogsåTitter innom fra sofaen![]()
Hvorfor det???det gjør jeg også
har litt problemer med å lese nå da![]()
Vi hadde en på leie. Det ble kjempe dyrt. Så denne har vi kjøpt ny. Knall fornøyddet kan jeg forstådrømmen min er en liten stressless med massasje funksjon
![]()
Forundrer meg ikkeja ja blir vel til at noen har monopol på alt av matvarer snart!
blir litt satt ut av å være syk hele tidenHvorfor det???
hei på degInnom igjen![]()
ja kan tenke meg at det ble dyrt! må jo være bedre å eie enVi hadde en på leie. Det ble kjempe dyrt. Så denne har vi kjøpt ny. Knall fornøyd
god ettermiddag nåGod morgen alle![]()
så herlig nyt detTitter innom mens je blir massert i dag også