Vondt i eggstokkene…

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Er det flere her inne som har slitt med vondt i eggstokkene etter innsett?

Jeg hadde et veldig greit uttak, og ikke mye smerter i etterkant, bare noe øm… Hadde innsett i dag på formiddagen, og jeg føler at det har blitt vondere i eggstokkene etter innsettet (selvom det også var helt smertefritt)..
Er det pga luft? At det presser på eggstokkene?
Blir ofte værre om jeg må på do også… Er det fordi nyra presser på, kanskje?
Legen sa alt så bra ut med "sårene" fra uttaket i dag, og at det var helt normalt at det kom litt blodige "rester" ut disse dagene etter uttaket..

Jeg har også hatt skikkelig ømme eggstokker, men det er litt bedre nå. Håper det går over fort for din del og :-)

Er det flere her inne som har slitt med vondt i eggstokkene etter innsett?

Jeg hadde et veldig greit uttak, og ikke mye smerter i etterkant, bare noe øm… Hadde innsett i dag på formiddagen, og jeg føler at det har blitt vondere i eggstokkene etter innsettet (selvom det også var helt smertefritt)..
Er det pga luft? At det presser på eggstokkene?
Blir ofte værre om jeg må på do også… Er det fordi nyra presser på, kanskje?
Legen sa alt så bra ut med "sårene" fra uttaket i dag, og at det var helt normalt at det kom litt blodige "rester" ut disse dagene etter uttaket..

Har det ogsaa som deg, skjoent jeg foeler det er naermere livmoren enn eggstokkene, -ikke saa godt aa plassere egentlig. Oekende mensmurringer for hver dag, og smerter som "skyter" ned mot lysken paa den ene siden. Men det er visst normalt ifoelge legen. Jeg spurte etter innsett om det var noe spesielt jeg burde vare paa vakt for, men han sa at saa lenge jeg ikke plutselig ble veldig hoven i nedre del av magen, fikk uutholdelige smerter og/eller kraftig bloedning, saa var det ingenting aa bekymre seg for :)

Ser foroevrig at vi har samme testedag 16.10, fingers crossed! ;)

Last edited:
Har det ogsaa som deg, skjoent jeg foeler det er naermere livmoren enn eggstokkene, -ikke saa godt aa plassere egentlig. Oekende mensmurringer for hver dag, og smerter som "skyter" ned mot lysken paa den ene siden. Men det er visst normalt ifoelge legen. Jeg spurte etter innsett om det var noe spesielt jeg burde vare paa vakt for, men han sa at saa lenge jeg ikke plutselig ble veldig hoven i nedre del av magen, fikk uutholdelige smerter og/eller kraftig bloedning, saa var det ingenting aa bekymre seg for :)

Ser foroevrig at vi har samme testedag 16.10, fingers crossed! ;)

Så morro at vi har samme testdag! Jeg håper virkelig vi begge får positiv test! :signs003
Ja, det er ikke uoverkommelig, og jeg har faktisk gått ned i vekt, så det er ikke noe å bekymre seg for enda.. Leste at man skulle være ekstra obs. dersom man gikk drastisk opp i vekt, og fikk veldig oppblåst mage..

Måtte tiden gå fort frem til 16.10 :hug013
Tror du du klarer holde ut med testing til da?

Så morro at vi har samme testdag! Jeg håper virkelig vi begge får positiv test! :signs003
Ja, det er ikke uoverkommelig, og jeg har faktisk gått ned i vekt, så det er ikke noe å bekymre seg for enda.. Leste at man skulle være ekstra obs. dersom man gikk drastisk opp i vekt, og fikk veldig oppblåst mage..

Måtte tiden gå fort frem til 16.10 :hug013
Tror du du klarer holde ut med testing til da?

Hehe, ja det var det da... Tvilsomt tror jeg, er ikke akkurat kjent for aa vaere saerlig taalmodig av meg ;) Du da?

Hvor mange egg satte du inn forresten? Her ble 11 tatt ut, hvorav bare 2 ble befruktet og dermed ble begge satt inn. Saa planen om aa fryse gikk rett i dass :(

Hehe, ja det var det da... Tvilsomt tror jeg, er ikke akkurat kjent for aa vaere saerlig taalmodig av meg ;) Du da?

Hvor mange egg satte du inn forresten? Her ble 11 tatt ut, hvorav bare 2 ble befruktet og dermed ble begge satt inn. Saa planen om aa fryse gikk rett i dass :(

Samboeren min krever av meg at jeg må prøve å holde meg til testdagen… Han VET at jeg fort kan miste litt håpet om det kommer feil utslag :P
Jeg hadde først 8-10 egg på hver side… Men de var tydeligvis redd for overstimulering, så de understimulerte meg… :( 6 egg ut, 5 modne nok til å befruktes, 2 ble befruktet og en overlevde natten til innsett… Så det ble ingen på frys her heller, selvom prognosene så SÅ bra ut på de første ULéne… :(
Så da bare krysser jeg fingrene for at dette er gullegget.. :love7

Jeg har vært sykemeldt mye av tiden med medisiner pga. heavy jobb, bivirkninger og litt sliten psyke (Vi har slått til med salg av bolig og flytting MIDT oppi prossessen, pluss at jeg har noen eksamener som venter i November ;) ), så jeg merker jeg er litt engstelig for ny runde med prøverør, om jeg må sykemelde meg i flere uker til… :smiley-ashamed005 Heldigvis er jeg selvstendig næringsdrivende, så det føles ikke ut som at jeg svikter jobben helt da..

Samboeren min krever av meg at jeg må prøve å holde meg til testdagen… Han VET at jeg fort kan miste litt håpet om det kommer feil utslag :p
Jeg hadde først 8-10 egg på hver side… Men de var tydeligvis redd for overstimulering, så de understimulerte meg… :( 6 egg ut, 5 modne nok til å befruktes, 2 ble befruktet og en overlevde natten til innsett… Så det ble ingen på frys her heller, selvom prognosene så SÅ bra ut på de første ULéne… :(
Så da bare krysser jeg fingrene for at dette er gullegget.. :love7

Jeg har vært sykemeldt mye av tiden med medisiner pga. heavy jobb, bivirkninger og litt sliten psyke (Vi har slått til med salg av bolig og flytting MIDT oppi prossessen, pluss at jeg har noen eksamener som venter i November ;) ), så jeg merker jeg er litt engstelig for ny runde med prøverør, om jeg må sykemelde meg i flere uker til… :smiley-ashamed005 Heldigvis er jeg selvstendig næringsdrivende, så det føles ikke ut som at jeg svikter jobben helt da..

Ja, her saa ogsaa alt veldig lovende ut, saa den telefonen fra laben slo oss litt i bakken, kan du si... Mannen her i huset har ogsaa nedlagt forbud mot hjemmetesting, etter en "incident" med falsk positiv test og tilhoerende nedtur, saa skal jeg teste maa det bli i smug :P

Bivirkninger sier du? Hvilke medisiner gikk du paa? Jeg gikk paa Gonal-f (max dose 300), Cetrotide og Ovitrelle, og merket ingenting, bortsett fra litt vann i kroppen. Naa etter uttak/innsett gaar jeg paa Utrogestan og Divina, og har mange gravidsymptomer pga dem. Slitsomt :P Naa er jeg heldigvis hjemmevaerende, men kan tenke meg at det tar paa naar man har saa mange baller i luften som du har ja... Satser paa at det ikke blir noe runde #2 paa noen av oss ;)

Ja, her saa ogsaa alt veldig lovende ut, saa den telefonen fra laben slo oss litt i bakken, kan du si... Mannen her i huset har ogsaa nedlagt forbud mot hjemmetesting, etter en "incident" med falsk positiv test og tilhoerende nedtur, saa skal jeg teste maa det bli i smug :p

Bivirkninger sier du? Hvilke medisiner gikk du paa? Jeg gikk paa Gonal-f (max dose 300), Cetrotide og Ovitrelle, og merket ingenting, bortsett fra litt vann i kroppen. Naa etter uttak/innsett gaar jeg paa Utrogestan og Divina, og har mange gravidsymptomer pga dem. Slitsomt :p Naa er jeg heldigvis hjemmevaerende, men kan tenke meg at det tar paa naar man har saa mange baller i luften som du har ja... Satser paa at det ikke blir noe runde #2 paa noen av oss ;)

Jeg gikk på Syranela Nesespray. Den fikk jeg mest bivirkninger av… Var kjempetrøtt, svimmel, kvalm og irritabel. Og så begynte jeg på Ovitrelle sprøytene.. Gikk fra 112,5-187,5 på denne… Og nå går jeg på Crinone Progesteron-støtte. Jeg ble sykemeldt ganske tidlig, da jeg har en litt tung tid bak meg, hvor jeg har vært sykemeldt pga. utbrenthet, og legen min synes det var bedre å forebygge en ny runde med det, enn å se meg gå på den samme smellen. Jeg jobber døgnvakter, og har langt flere jobbetimer enn "normale jobber" har i mnd, noe som kan være ganske slitsomt til tider. Jeg har også fått beskjed om at jeg kommer til å bli sykemeldt vidre pga. fare for fosteret , dersom jeg blir gravid. Så jeg merker jeg er ekstra spent fordi jeg ikke ANER hva som skjer etter 16.10.. Hehe...

Hvordan er du i dag? I dag er eggstokkene mine MYE bedre, heldigvis.. Ikke sovet så mye natten som var, men ser for meg at det kan bli MYE mer i natt! :D
Og jeg har jo hatt litt blodrester etter uttaket, men det har vært helt borte siden lørdag formiddag… Men i går kom det igjen en bitteliten klump med crinone MED blod… :D Selvfølgelig er nok dette bare rester fra uttaket igjen, men jeg må innrømme at et bittelite håp om festeblødning raskt dukket opp ;) Haha… Man blir tullete ja… :smiley-angelic006:laughing002

Jeg gikk på Syranela Nesespray. Den fikk jeg mest bivirkninger av… Var kjempetrøtt, svimmel, kvalm og irritabel. Og så begynte jeg på Ovitrelle sprøytene.. Gikk fra 112,5-187,5 på denne… Og nå går jeg på Crinone Progesteron-støtte. Jeg ble sykemeldt ganske tidlig, da jeg har en litt tung tid bak meg, hvor jeg har vært sykemeldt pga. utbrenthet, og legen min synes det var bedre å forebygge en ny runde med det, enn å se meg gå på den samme smellen. Jeg jobber døgnvakter, og har langt flere jobbetimer enn "normale jobber" har i mnd, noe som kan være ganske slitsomt til tider. Jeg har også fått beskjed om at jeg kommer til å bli sykemeldt vidre pga. fare for fosteret , dersom jeg blir gravid. Så jeg merker jeg er ekstra spent fordi jeg ikke ANER hva som skjer etter 16.10.. Hehe...

Hvordan er du i dag? I dag er eggstokkene mine MYE bedre, heldigvis.. Ikke sovet så mye natten som var, men ser for meg at det kan bli MYE mer i natt! :D
Og jeg har jo hatt litt blodrester etter uttaket, men det har vært helt borte siden lørdag formiddag… Men i går kom det igjen en bitteliten klump med crinone MED blod… :D Selvfølgelig er nok dette bare rester fra uttaket igjen, men jeg må innrømme at et bittelite håp om festeblødning raskt dukket opp ;) Haha… Man blir tullete ja… :smiley-angelic006:laughing002

Hehe, faktisk saa saa er mine eggstokker ogsaa mye bedre i dag. MEN naar jeg hoster eller nyser (har visst blitt litt forkjoela) saa river det kraftig i livmora! IKKE spesielt behagelig :P Jeg har ikke sett antydning til blod, annet enn litt spotting de foerste timene etter uttaket, men maa innroemme at hver gang jeg er paa do saa haaper jeg aa se noe rosa paa papiret. Man blir jo helt idiot av denne ventingen...! Hehe :P

Synd at du har faatt en saa daarlig start paa forsoeket da, det er jo stressende nok i seg selv, om man ikke skal ha en haug med bekymringer/daarlig samvittighet og vondter i tillegg :( Hva sier magefoelelsen din om resultatet den 16...? Min heller egentlig mer og mer mot negativ, men mulig at det er fordi jeg ubevisst proever aa holde meg selv litt i nakken og ikke ha for hoeye forhaapninger, for jeg vet at fallhoeyden er stor...

Maatte den neste uka gaa FORT!! :clock

Hehe, faktisk saa saa er mine eggstokker ogsaa mye bedre i dag. MEN naar jeg hoster eller nyser (har visst blitt litt forkjoela) saa river det kraftig i livmora! IKKE spesielt behagelig :p Jeg har ikke sett antydning til blod, annet enn litt spotting de foerste timene etter uttaket, men maa innroemme at hver gang jeg er paa do saa haaper jeg aa se noe rosa paa papiret. Man blir jo helt idiot av denne ventingen...! Hehe :p

Synd at du har faatt en saa daarlig start paa forsoeket da, det er jo stressende nok i seg selv, om man ikke skal ha en haug med bekymringer/daarlig samvittighet og vondter i tillegg :( Hva sier magefoelelsen din om resultatet den 16...? Min heller egentlig mer og mer mot negativ, men mulig at det er fordi jeg ubevisst proever aa holde meg selv litt i nakken og ikke ha for hoeye forhaapninger, for jeg vet at fallhoeyden er stor...

Maatte den neste uka gaa FORT!! :clock

Så bra at du også har blitt litt bedre i dag. Hadde du også uttak på torsdag 02.10? Jeg fikk beskjed om at jeg hadde endel blødninger etter uttaket, så det fortsatte altså med spotting frem til lørdag formiddag for meg. Jeg synes heldigvis ikke uttaket var spesielt vondt, men jeg kjente blodet rant godt der ja… :silent heldigvis har jeg ikke store problemer med blod heller, og forventet hverken det ene eller det andre.. Hehe..
Jeg nyser endel selv også, og da kan jeg kjenne det litt.. Jeg pleier å bøye meg ganske mye sånn at jeg ikke skal røske mer enn nødvendig i livmora.. hehehe..

Men det kan jo være at det er positivt med forkjølelse da? Jeg har lest endel steder at man kan føle seg litt uggen, og bli litt forkjølet i begynnelsen av et svangerskap!

Tjaa… Jeg er så redd for å tro for mye selv… :/ Jeg HÅPER på et ja, og alle rundt meg tror at det har gått bra… Men jeg er nok heller der at jeg minner alle på at det er kun 40% sjanse for at man blir gravid ved hvert forsøk.
Og så skal det jo sies at jeg har fått negative graviditetstester i 7 år (jada, det ble jo endel tester før man visste hva som var feilen ;) ), så jeg har vel egentlig ikke helt troa på at jeg noengang skal få en positiv test. Hehe...

Men hva gjør du om du sniktester, og reagerer på utslaget da? laughing7 Klarer du å skjule det for din kjære?
Hadde jeg sniktestet, og fått negativ, tror jeg ikke jeg hadde klart å la være å vise min store sorg.. :( Og da blir man jo "busted" uansett … :p

Så bra at du også har blitt litt bedre i dag. Hadde du også uttak på torsdag 02.10? Jeg fikk beskjed om at jeg hadde endel blødninger etter uttaket, så det fortsatte altså med spotting frem til lørdag formiddag for meg. Jeg synes heldigvis ikke uttaket var spesielt vondt, men jeg kjente blodet rant godt der ja… :silent heldigvis har jeg ikke store problemer med blod heller, og forventet hverken det ene eller det andre.. Hehe..
Jeg nyser endel selv også, og da kan jeg kjenne det litt.. Jeg pleier å bøye meg ganske mye sånn at jeg ikke skal røske mer enn nødvendig i livmora.. hehehe..

Men det kan jo være at det er positivt med forkjølelse da? Jeg har lest endel steder at man kan føle seg litt uggen, og bli litt forkjølet i begynnelsen av et svangerskap!

Tjaa… Jeg er så redd for å tro for mye selv… :/ Jeg HÅPER på et ja, og alle rundt meg tror at det har gått bra… Men jeg er nok heller der at jeg minner alle på at det er kun 40% sjanse for at man blir gravid ved hvert forsøk.
Og så skal det jo sies at jeg har fått negative graviditetstester i 7 år (jada, det ble jo endel tester før man visste hva som var feilen ;) ), så jeg har vel egentlig ikke helt troa på at jeg noengang skal få en positiv test. Hehe...

Men hva gjør du om du sniktester, og reagerer på utslaget da? laughing7 Klarer du å skjule det for din kjære?
Hadde jeg sniktestet, og fått negativ, tror jeg ikke jeg hadde klart å la være å vise min store sorg.. :( Og da blir man jo "busted" uansett … :p

Nei, jeg hadde uttak onsdag 01.10, og innsett fredag 03.10. Jeg merket absolutt ingenting til uttaket, for jeg fikk narkose, hehe (bor i utlandet, saa det er standard prosedyre her, takk og lov) :)

Vi har jo "holdt paa" noen aar vi ogsaa etterhvert foer problemet ble oppdaget, men har faktisk ikke blitt saa mye testing, merkelig nok.... Om jeg skulle snike meg ut og ta en test som viser seg aa vaere negativ, saa tror jeg nok jeg hadde fortalt det til mannen. Han er faktisk mer foelsom enn meg paa dette omraadet (jeg har bltt litt mer tykkhudet med aarene), saa da er det bedre at den reaksjonen evnt kommer hjemme, framfor paa legekontoret eller som sist; mens vi satt paa kafe og legen ringte med resultatet.... Jeg blir jo selvfoelgelig skuffa og lei meg jeg ogsaa, men jeg er likevel realist nok til aa ikke gaa helt i kjelleren (ikke helt enda ihvertfall). Og skulle testen vaere positiv, hadde jeg nok ikke trodd helt paa det foer jeg hadde faatt bekreftelse av legen uansett :P
Men en dag faar vi nok begge oppleve aa staa med en positiv test i haanda, skal du se. Vi maa bare ikke gi opp ;)

Sorry hvis den kom to ganger :P

Nei, jeg hadde uttak onsdag 01.10, og innsett fredag 03.10. Jeg merket absolutt ingenting til uttaket, for jeg fikk narkose, hehe (bor i utlandet, saa det er standard prosedyre her, takk og lov) :)

Vi har jo "holdt paa" noen aar vi ogsaa etterhvert foer problemet ble oppdaget, men har faktisk ikke blitt saa mye testing, merkelig nok.... Om jeg skulle snike meg ut og ta en test som viser seg aa vaere negativ, saa tror jeg nok jeg hadde fortalt det til mannen. Han er faktisk mer foelsom enn meg paa dette omraadet (jeg har bltt litt mer tykkhudet med aarene), saa da er det bedre at den reaksjonen evnt kommer hjemme, framfor paa legekontoret eller som sist; mens vi satt paa kafe og legen ringte med resultatet.... Jeg blir jo selvfoelgelig skuffa og lei meg jeg ogsaa, men jeg er likevel realist nok til aa ikke gaa helt i kjelleren (ikke helt enda ihvertfall). Og skulle testen vaere positiv, hadde jeg nok ikke trodd helt paa det foer jeg hadde faatt bekreftelse av legen uansett :p
Men en dag faar vi nok begge oppleve aa staa med en positiv test i haanda, skal du se. Vi maa bare ikke gi opp ;)

Huff, ja, man glemmer nesten at de også har følelser oppi dette. :( Min samboer er nok kanskje mer realistisk enn meg… Nei, nå måååå tiden gå fortere snart! Blir jo gaaaaal! :schoked025

Var selv også ganske øm nederste i magen/eggstokken og veldig oppblåst,gikk ned også ble det litt verre igjen, men nå er det helt fint! kjenner litt stikkinger/strekkinger der nede til tider. Forkjøla også selvsagt, så har blitt dårlig med søvn siste uka både pga forkjølese og magevondt med mange turer for å tisse om natta. Likevel gått greit å jobbe, men merker jeg er en smule susete i min egen verden til tider på jobb! Tida går jo muligens litt fortere hvertfall når man er på jobb hver dag. Nærmer seg testing..! Satser på flere positive tester neste uke!;)

Var selv også ganske øm nederste i magen/eggstokken og veldig oppblåst,gikk ned også ble det litt verre igjen, men nå er det helt fint! kjenner litt stikkinger/strekkinger der nede til tider. Forkjøla også selvsagt, så har blitt dårlig med søvn siste uka både pga forkjølese og magevondt med mange turer for å tisse om natta. Likevel gått greit å jobbe, men merker jeg er en smule susete i min egen verden til tider på jobb! Tida går jo muligens litt fortere hvertfall når man er på jobb hver dag. Nærmer seg testing..! Satser på flere positive tester neste uke!;)

Ja, det er mange rare og uvandte følelser og vondter oppi alt dette, iallefall første gangen..Hehe.. :P
Kan skjønne at det er enklere å være på jobb enn hjemme denne ventetiden, ja ;)
Vi krysser fingrene for mange positive tester neste uke ja :D

@Svirrevipp Hvordan er formen...? Fikk du sove i natt? :)

Her er hormonene virkelig paa baertur i dag, muligens i kominasjon med at jeg sannsynligvis begynner aa bli syk :P Har hatt dundrende skallebank i hele dag, fryser og svetter om hverandre, foeles som om jeg har feber (men det har jeg ikke, jeg sjekka). Sulten som en ulv, men ble mett lenge foer jeg var halvveis i middagen. Litt senere fikk jeg tilfeldigvis et lite sniff av middagen, da ble jeg plutselig kvalm, samtidig som jeg ble sinnsykt sugen paa Cheerios, av alle ting...! Har altsaa spist Cheerios 3 ganger i dag, +middag, en halv pose chips, to bananer, ett granateple, og naa sitter jeg jammen og vurderer om jeg skal lage meg en toast og et stort glass sjokolademelk, LOL :wtf
Naa MAA altsaa dagene gaa litt fortere, ellers toerr jeg ikke tenke paa hvordan dette skal ende om det fortsetter saann...! (Har foroevrig ogsaa faatt pupper fra helvete, men eggstokkene merker jeg ingenting til lengre)

@millatilla Hvor ligger du i loeypa? :)

Her er hormonene virkelig paa baertur i dag, muligens i kominasjon med at jeg sannsynligvis begynner aa bli syk :p Har hatt dundrende skallebank i hele dag, fryser og svetter om hverandre, foeles som om jeg har feber (men det har jeg ikke, jeg sjekka). Sulten som en ulv, men ble mett lenge foer jeg var halvveis i middagen. Litt senere fikk jeg tilfeldigvis et lite sniff av middagen, da ble jeg plutselig kvalm, samtidig som jeg ble sinnsykt sugen paa Cheerios, av alle ting...! Har altsaa spist Cheerios 3 ganger i dag, +middag, en halv pose chips, to bananer, ett granateple, og naa sitter jeg jammen og vurderer om jeg skal lage meg en toast og et stort glass sjokolademelk, LOL :wtf
Naa MAA altsaa dagene gaa litt fortere, ellers toerr jeg ikke tenke paa hvordan dette skal ende om det fortsetter saann...! (Har foroevrig ogsaa faatt pupper fra helvete, men eggstokkene merker jeg ingenting til lengre)

Haha… Huff.. Disse hormonene, disse hormonene… laughing6
Høres jo ut som det skjer ett eller annet i systemet ditt da, det må jeg si… :laughing002

Her er formen bra i dag. Har pupper fra helvete selv, men de har vært litt tullete en stund nå.. Ellers er jeg veldig fysen (tømt en stor pose ostepop her i dag.. haha…), men har ekstremt lite plass i magesekken til mat selv, spise en karbonade til middag, og da var jeg mett…Uvandt meg ;) Jeg er også ekstremt tørst, HELE tiden.. :smiley-ashamed005
Ellers føler jeg egentlig symptomer har begynt å avta litt… Hmmmm.. Er veeeeeldig spent på neste torsdag altså!!!​

:smiley-bounce015

Her er hormonene virkelig paa baertur i dag, muligens i kominasjon med at jeg sannsynligvis begynner aa bli syk :p Har hatt dundrende skallebank i hele dag, fryser og svetter om hverandre, foeles som om jeg har feber (men det har jeg ikke, jeg sjekka). Sulten som en ulv, men ble mett lenge foer jeg var halvveis i middagen. Litt senere fikk jeg tilfeldigvis et lite sniff av middagen, da ble jeg plutselig kvalm, samtidig som jeg ble sinnsykt sugen paa Cheerios, av alle ting...! Har altsaa spist Cheerios 3 ganger i dag, +middag, en halv pose chips, to bananer, ett granateple, og naa sitter jeg jammen og vurderer om jeg skal lage meg en toast og et stort glass sjokolademelk, LOL :wtf

Hehe.. mye rart som skjer med kroppen, vanskelig å si hva som kan være tegn på at man er gravid, men leite det gjør man!men virker jo helt klart som det er noe på gang hos deg!:)
Jeg skal teste på tirsdagen (mulig det blir mandag) hvis ikke mensen har kommet, kjennes litt ut som den er på vei.. hmm.. stikking i eggstokkene har gått over, men føler meg litt små kvalm til tider og sensitiv for lukter, men kan jo være bare tilfeldig/innbildning. Veldig nervepirrende dager merker jeg! Gå fra å ha god følelse til å føle at hvertfall ikke har gått denne gangen..

Hvordan gaar det jenter?

Her har "symptomene" roet seg en del igjen.. Det jeg sitter igjen med er vonde pupper, at jeg fryser som en hund paa dagen, og svetter som en gris paa natta, og har noen intense "menskramper" med jevne mellomrom. Og saa kunne jeg sikkert sovet 24/7 (selv om soevnen stort sett bestaar av det ene marerittet etter det andre) :P Er mektig lei denne ventinga naa altsaa... Begynner aa miste haapet litt ogsaa, kjenner jeg... :(

Hvordan gaar det jenter?

Her har "symptomene" roet seg en del igjen.. Det jeg sitter igjen med er vonde pupper, at jeg fryser som en hund paa dagen, og svetter som en gris paa natta, og har noen intense "menskramper" med jevne mellomrom. Og saa kunne jeg sikkert sovet 24/7 (selv om soevnen stort sett bestaar av det ene marerittet etter det andre) :p Er mektig lei denne ventinga naa altsaa... Begynner aa miste haapet litt ogsaa, kjenner jeg... :(

Jeg og synes denne tiden er tung.. Jeg vurderer å teste i morgen tidlig. Er da 12 dpo.
Jeg sitter igjen med vondt i puppene, veeeeldig trøtt, mye hodepine og bittelitt forkjøla/sår i hals/kropp. Jeg har aldri vært gravid, så jeg aner ikke hva jeg skal tro om kroppen min nå.. Hehe…
Venting er noe herk!

Back
Topp