Skravletråd

Haha jeg dør av meg og samboeren av og til. Vi begge er livredd edderkopper, og da vi hadde lagt oss i går kveld kjente først samboeren min noe som krøp på armen hans. Jeg sa det bare var innbilning siden jeg var så trøtt og ikke orket noe styr. En liten stund senere kjenner jeg noe som kryper på armen min, hyler og børster den bort. Vi begge hoppet opp av senga og begynte å lete etter den. Alt av dyner og puter (og klær som lå på gulvet) måtte ristes, senga måtte flyttes fram og til slutt snus opp ned før vi fant den svære dritten. Vekket opp svigermor også mens vi holdt på og hun kom løpende inn på rommet og lurte på hva som skjedde :p

Haha jeg dør av meg og samboeren av og til. Vi begge er livredd edderkopper, og da vi hadde lagt oss i går kveld kjente først samboeren min noe som krøp på armen hans. Jeg sa det bare var innbilning siden jeg var så trøtt og ikke orket noe styr. En liten stund senere kjenner jeg noe som kryper på armen min, hyler og børster den bort. Vi begge hoppet opp av senga og begynte å lete etter den. Alt av dyner og puter (og klær som lå på gulvet) måtte ristes, senga måtte flyttes fram og til slutt snus opp ned før vi fant den svære dritten. Vekket opp svigermor også mens vi holdt på og hun kom løpende inn på rommet og lurte på hva som skjedde :p
Haha, ser det for meg. :D Men jeg hadde gjort akuratt det samme, hater edderkopper! :O :P

Føler at etter jeg er blitt gravid så er jeg som en smittsom sykdom. For vennene mine er liksom blitt veldig passive og et par er blitt helt borte. Null kontakt liksom. Alle har barn selv og er godt etablerte. Så må si jeg er litt overrasket og skuffet over at det er sånn nå. Skulle tro de hadde avvist meg mer når jeg rota rundt i vær busk, var på fylla flere ganger i uka og bare levde livets "galde" dager. Ikke noe furtetråd dette.. Men måtte bare ut med det.

Umulig å sove når veslemor i magen er så aktiv! :-) Blitt så stor og sterk nå, sparkene er så kraftige blitt! ❤

Æææsj! Haha! Dere fant den i alle fall!

Måtte stå opp og hive i meg noe mat, var så sulten at jeg våknet av det. Men nå har jeg spist for fort og er små kvalm! Så prøve å komme over det, å stikke i senga igjen :)

Umulig å sove når veslemor i magen er så aktiv! :-) Blitt så stor og sterk nå, sparkene er så kraftige blitt! ❤

Samme her <3 jeg gruer meg litt til akkurat det er over :-( er så kos med liv i magen <3

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

I dag har jeg tatt meg fri for å få ordne en del ting. Bla sende av gårde søknaden om foreldrepenger, i aller seneste laget :/ mangler bare en underskrift fra regnskapsfører. . Også må jeg kjøre rundt for å få tak i den siste apotekpakken :p fikk fra apotek 1 i går

Haha, huffda. Mannen min er også redd for edderkopper, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Men mus derimot er jeg livredd for :-O

Ja, spesielt når det er legge tid. Da er det party. Enda jeg har slappet av i timesvis på sofaen.
Hehe jaa! :-)
Her er det også veldig aktivt når det er legge-tid. Det er ekstremt mye aktivitet fra jeg står opp til ca 7 tida. Også er det stille en stund. Men rundt disse tider er det full sprell igjen :D haha! Og når det er rolig så vil jeg bare kjenne de hærlige bevegelsene :-)

Samme her <3 jeg gruer meg litt til akkurat det er over :-( er så kos med liv i magen <3

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Ja blir veldig rart når det er over, rart å ikke kunne kjenne bevegelsene lengre, men da får vi så masse kos med babyen at det tror jeg skal gå fint :D
Gleder meg egentlig til jeg er ferdig, for er ekstremt plaget med at jeg er veldig overopphetet, og klarer ikke gjøre noe uten at jeg svetter. Er så plaget i graviditeten med svette i ansiktet, nedentil og under armene. Fælt :( Så blir godt å være ferdig!
Har du noen plager?

Hehe jaa! :-)
Her er det også veldig aktivt når det er legge-tid. Det er ekstremt mye aktivitet fra jeg står opp til ca 7 tida. Også er det stille en stund. Men rundt disse tider er det full sprell igjen :D haha! Og når det er rolig så vil jeg bare kjenne de hærlige bevegelsene :-)
Her er det aktivitet fra jeg våkner/vekke klokka ringer til frokost. Og igjen når jeg er kommet på jobb. Til va 10-11. Stille... en liten hei når jeg kommer hjem og legger meg ned. Full sprell når det er middagslaging spesielt hvis jeg setter på krana eller stavmikser. Så rolig til jeg legger meg nedvfor å skravlle på bv. Og full spinn ved legge tid. Noen dager er hun roligere.

Men helt enig om at når det er rolig vil man kjenne. Er vel bare en tryghet for oss.

Ja blir veldig rart når det er over, rart å ikke kunne kjenne bevegelsene lengre, men da får vi så masse kos med babyen at det tror jeg skal gå fint :D
Gleder meg egentlig til jeg er ferdig, for er ekstremt plaget med at jeg er veldig overopphetet, og klarer ikke gjøre noe uten at jeg svetter. Er så plaget i graviditeten med svette i ansiktet, nedentil og under armene. Fælt :( Så blir godt å være ferdig!
Har du noen plager?

Joda, plager nok :p Bekkenproblemer, halsbrann, umulig å finne behagelige sovestillinger, skuldre som kjennes ut som de er sovet ut av ledd, Lille Trill i magen som sparker og koser seg på plasser som blir bare mer og mer øm, en kronisk anspent mage (kjennes ut som konstant gangsperre), andpusten, lavt jernlager, osv :)

Men det er nå noe koselig midt opp i alt dette også da <3

Det er litt av en utfordring å ha ei alt for bortskjemt svigersøster på 13 år på besøk. Kan nesten virke som det er umulig å gjøre henne fornøyd.

Back
Topp