Nå er det temmelig uaktueltJa, ok. Da blir det iallefall litt mer forståelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det temmelig uaktueltJa, ok. Da blir det iallefall litt mer forståelig![]()
Det er braJa det liker jeg![]()
Det er den virkelig![]()
Neida....*plystre, plystre*![]()
Nå er det temmelig uaktuelt![]()
HuffGele med masse vanilje saus er kjempe godt!
Tror ikke hun er medlem der, neiEr hun meldt inn i cølakiforeningen? Det bør hun.
Hehe, godt hun gjør det da. Søtt. Kan jo håpe det varer, selv om jeg tviler![]()
Noe av kjøpebrødet er ikke så gale, men det må enten i ovn,rister eller toastjern. Ellers smaker det drit.
Ciabatta fra semper er god da. Men blir jo temmedlig dyrt om man kun skal kjøpe dette, så lønner seg jo bake selv.
Hun har fått støtten innvilget, sant?
Ville kjøpt noen kokebøker. Jeg har flere gode.
Er vel en stund siden den slutta med detMhmSelvom jeg føler den ikke lenger virker sånn inn på skjønnheten
![]()
Var ikke detIkke mye nytt da![]()
![]()
Har tupperware bokser![]()
Seriøst er det mulig??Huffliker ikke vaniljesaus heller, til nød om den er hjemmelagd
![]()
HeheDet er braEllers hadde jeg nok blitt alvorlig bekymret
![]()
Jeg trener hver dag, jegSynd man har for lite av det! Men kan tydeligvis ikke trimme om man skal følge med her![]()
Så det etterpåDet ligger ca to poster under innlegget. Glemte bare å legge det ut når jeg skrev meldingen![]()
OKorker ikke å lese alt når det er 30 sider
![]()
Er forbi nå for en stund siden. 25 min bak slutten![]()
Haha...god nattSiden mange sikkert har lagt seg når jeg kommer til slutten:
God natt og sov godt
Også minner jeg meg selv på fb link på side 1968...
Hadde litt flaksBra det bare var nesten da![]()
Den ble ofte rimelig høy, over 3000. Handlet mye og store ting da. Mye basisvarer og ting på tilbud. Måtte likevel ut på butikken mellom for frukt, grønt og melk. Likevel så hadde vi rimelig lave kostnader på matbudsjettet altsåHehe,ser denHvor mye pleide regningen bli på da
? Sparte dere mye på det da tror du
?