Helt typisk, akkurat som megJa, gjør det! Men orker ikke å levere den inn. Er i søpla før lenge siden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt typisk, akkurat som megJa, gjør det! Men orker ikke å levere den inn. Er i søpla før lenge siden![]()
Nei, nå takker jeg for meg. Ble helt stum. Og krampa tar meg i leggene straks kjenner jeg. Og ei knøtte som tror det er deilig å dra magen i hver ende Ikke lenge til det blir leggetid på meg. Helt kaputt.
Ingen tvil om det! Får jo høre at jeg har litt stor rumpe daDet er fra barn man får høre sannheten![]()
Gikk over all forventning, nr 5 nåKrysser fingre for deg![]()
Så godt daDet ble kyllingklubber
Ble visst big one her i går, så da kom kyllingen i dag![]()
Takk snuppa!Her kjem oppdateringenVis vedlegget 81775Vis vedlegget 81776Vis vedlegget 81777Vis vedlegget 81778
Sent from my iPhone using BV Forum
Skulle bare mangle etter middagenSå bra da![]()
Ja, jeg liker det veldig godtVeldig greit at du bare oppdaterer for ossMed bilder t.o.m
![]()
Skal vi se... tok litt tid å finne linken funker den hvis jeg gjør det sånn?Nei? Hva skjer der?
Det er det nok jaEr for stor konkurranse mellom oss akkurat nåhihi
Datt ut to ganger for litt siden jeg også. Overbelastning?![]()
![]()
Ja, må dele på detSkulle bare mangle etter middagen![]()
Datteren til mannen på 10 år har fått påvist det nå
Synes det er sååå vanskelig med denne maten![]()
Hva strikker du?Det gjorde jeg
Fikk strikket litt også![]()
Har nok vært detVært mte av det de siste dagene tror jeg![]()
HahahaIngen tvil om det! Får jo høre at jeg har litt stor rumpe damen Hallo? Jeg er jo gravid!
Haha...ligger bak selvDet gjør jeg nå og...laaangt igjen
![]()
Helt typisk, akkurat som meg![]()