Litt tårer må til!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Det som slo meg idag tidlig når jeg lå med den lille fine gutten min i armene,fikk virkelig frem noen tårer! Har seg nemlig sånn at 5.oktober i fjor måtte jeg på legevakten grunnet blødning og smerter i magen, der ble det påvist graviditet, men som legene sa, alt tydet på en sa! Vi var overlykkelige, men livredde på samme tid. Legene hadde rett, lille spira i magen ville ikke vokse seg stor og sterk :/ Å nå sitter vi altså her, med verdens fineste gutt i hele verden, født 5.oktober ♡ Det var det som var meningen med livet! Må virkelig si at å bli mor er det største en kan oppleve, så til alle som ikke har født - det skjer før du aner det og gled deg :)

Så sprøtt at han kom på akkuratt den dagen! En spesiel dag:) Gleder meg til jeg får kjenne på den følelsen selv<3
Ja, trodde det ikke selv med en gang! Men har troen på at det var en mening med det :) Du har så mye å se fram til, det gleder meg at andre snart har det like godt som jeg har det nå ♡

Jeg hadde også en SA i oktober i fjor :( Litt rart at termin med den nye spira også ble i oktober... Nå hadde jenta vår det litt travelt og kom i september i stedet for, så klaffet ikke på dagen sånn som for deg :)

Kjenner jeg er utrolig lykkelig og takknemlig for at det gikk bra denne gangen :) Er helt forelsket i den lille jenta som nå sover så fint på fanget mitt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde også en SA i oktober i fjor :( Litt rart at termin med den nye spira også ble i oktober... Nå hadde jenta vår det litt travelt og kom i september i stedet for, så klaffet ikke på dagen sånn som for deg :)

Kjenner jeg er utrolig lykkelig og takknemlig for at det gikk bra denne gangen :) Er helt forelsket i den lille jenta som nå sover så fint på fanget mitt.

Sent from my iPhone using BV Forum
Da var det meningen med disse barna våre ♡ Ikke at det ikke er det for andres barn altså! Man får aldri sagt hvor lykkelig, takknemlig, forelska og stolt man er :)

Veldig spesielt at det klaffet på akkurat den datoen!
Men som du sier, det er godt å tenke at det er en mening med det som skjer <3

Vi er ihvertfall uendelig heldige alle oss som får oppleve å få barn! <3

Back
Topp