Babyen min som nettopp har blitt 8 mnd har vært forkjølet i 2 uker nå. Startet med 4 døgn med feber og ubehag som gjorde at hun våknet mye å skrek på natten. Etter det har hun bare vært snørrete men ellers i fin form (forutenom en natt for en uke siden). Hun har igjen blitt mer snørrete og i løpet av de siste to nettene blitt mer tett og begynte å hoste i natt. Hvor lenge kan dette vare? Det går liksom ikke over... Nå har hun ofte hatt buser i nesa og periodevis tette tårekanaler helt siden hun ble født, så mulig hun har arvet pappaens tette pipesystem 
Suger med snørrsuger og gir saltvannspray. Paracet ved ubehag og høy feber. Hun får morsmelk. Noe mer jeg kan gjøre for at hun skal bli frisk? Prøver å få i henne litt fruktmos med cvitamin men hun er ikke veldig begeistret...
Sent from my iPhone using BV Forum
Suger med snørrsuger og gir saltvannspray. Paracet ved ubehag og høy feber. Hun får morsmelk. Noe mer jeg kan gjøre for at hun skal bli frisk? Prøver å få i henne litt fruktmos med cvitamin men hun er ikke veldig begeistret...
Sent from my iPhone using BV Forum