Vit.D og tran til mm baby

førstebaby 24.8.14

Betatt av forumet
Gir dere begge vit.d og tran til mm baby? Eg fikk beskked fra jm at mm baby trenger ikke vit.d dropper fordi de for nok vitaminer fra morsmelk og det e nok med tran. Men eg vet ik om han får nok fra meg eg er så dårlig med å spise sunt. Og eg vil at han blir kjempe frisk for vi skal reise på lang fly tur til filippinene når han blir 3mnd i desember.

Jeg gir D dråper da tranen lukter så fælt og setter flekker på klærne.

Du skal ikke gi begge deler. Jeg gir d-dråper fordi tar lukter så fælt og jeg har en gulpebaby :)

Vi begynte med tran, men gir nå d-dråper.

Vi gir tran. Går kjempefint. Vesla synes ikke det er noe godt, men blir ikke noe grining eller gulping :)

Vi gir tran, men tror jeg går over til dråper da lille bare spytter alt ut igjen :-P

Vi gir D-dråper siden lille gulper mye.. Kommer til å gå over til tran etterhvert :)

Vi gir tran, men tror jeg går over til dråper da lille bare spytter alt ut igjen :-P
Spytter ut igjen?? Bruker du skje eller? Eg bruker den som ser ut som injection uten nål. Og ikke hyv alt oppi munnen med en gang, litt og litt, vent til han har svelget. Vi griser ikke med tran eg kjonner ikke de som vil ikke bruke tran fordi det griser så jævlig.

Spytter ut igjen?? Bruker du skje eller? Eg bruker den som ser ut som injection uten nål. Og ikke hyv alt oppi munnen med en gang, litt og litt, vent til han har svelget. Vi griser ikke med tran eg kjonner ikke de som vil ikke bruke tran fordi det griser så jævlig.
Hehe..neivel. Jeg skjønner det veldig godt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Huff.. Dette glemmer jeg HVER dag..! Skjerpings!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei nei, vi har uansett valgt å bruke dråper, siden alt lukter tran etter at alt som går inn i munnen renner ut igjen :)

Vi bruker også dråper. Prøvde tran men hun gulper alt opp igjen og absolutt alt lukter tran.

Back
Topp