Fy til mannenDet var fordi jeg våknet når mannen skulle opp, og brukte litt tid før jeg sovna igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy til mannenDet var fordi jeg våknet når mannen skulle opp, og brukte litt tid før jeg sovna igjen![]()
Takk![]()
Det er vel bare jeg som innbiller meg ting, men må ta en test ja![]()
TakkHehe.
Er mer trøtt enn vanlig og føler hele kroppen er en sekk med poteter. Oppblåst og treg mage. Akkurat sånn var det med veslegutt. meeeen går jo på minipilla så jeg har nok bare feil mistanker![]()
Her har det vært motsatt!jeg har vært negativ i sikker 6-7 år! Men det er jeg som er mest glad nå
![]()
Min staffordshire bullterrier ♡Du får søke på staffordshire bull terrier![]()
De sendes jo i diskrè pakkerJodaMen jeg jobber i posten her... Liker ikke bestille sånt på nett da for å få de i postkassa av en kollega med ett smil rundt kjeften
![]()
Jeg kan ikke skylde på denJa, det hadde jeg ikke trodd altså
Skylder på høstferienalle har jo ikke den å skylde på heller
![]()
Hjelpe megSelvfølgeligVis vedlegget 81656Vis vedlegget 81657Vis vedlegget 81658Vis vedlegget 81659
Sent from my iPhone using BV Forum
Men e det ikkje minipills som ikke er sånn super safe? Eller e den på samme linja me p-pillen?
Da kommer det bare opp at denne appen ikke har tilgang til mine bilder?
Ja absoluttSynd for deg da
Håper det funker for henne!
Oj . Spennende daSå herlig da!
Jeg lurer på å ta en test innen 1 ukes tid selv her![]()
Men jeg tror bare tankene spiller meg et pusshaha
Ja. Trengte bare en testpersonÆsj da. Var det bare en som fikk lov?
Bodd litt overalt selv, men nå er det Tiller som gjelderJa hvor er jeg fravokst opp på kattem, bodd i bratsberg, risvollan og heimdal. Nå bor jeg på Nordmøre
![]()
Krysser fingre for detJoda gikk vel greit det.
Sykemld ut uka og et glass med jerntabletter, så får vi se om det hjelper![]()
Men e det ikkje minipills som ikke er sånn super safe? Eller e den på samme linja me p-pillen?
Wow, så flink du erFlinka! Jeg har skravlet 160 innlegg idag![]()
Kakao er også godt men ikke til frokost, men det er min meningDet er jo forståelig da men...er jo mye som er godt
Kakao da???