• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd :)

Mhm. Hadde de ikkje stjelt tauet mitt så hadde den stått fint uansett kass vær. Men når de skal stjela, så går da sånn.

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det skjønner jeg godt. Irriterende de ikke kan la sånt være i fred!

Her snakker vi om å kjøre brannbil i Danmark, også vil du har vampyrer inn :P Hahahah! Næsty :P De hadde nok stortrivdes da :P

Hahaha. Må jo ha litt spenning i boka :p

Ikke umulig. Liker ikke bruke 3g så mye egentlig :p

Eg har 1000mb gratis eg. Bruker det aldri opp sjøl kor mye eg bruker tlf. Men der inne på labratoriet eg satt va da jo selvfølgelig ikkje dekning i sta. Derfor mista eg 2 skravletima :p

Ja, det skjønner jeg godt. Irriterende de ikke kan la sånt være i fred!

Ja, ka tenker folk egentlig? Ja, da va et fint tau, sikkert ingen sitt. Så då kan eg vel bare ta det?

Hmfr... Kjenner jeg blir irritert på dine vegner!
Var ikke noen koselig avslutning før jeg ble sykemeldt nei. Heldigvis savner de andre meg og vikaren min er en komedie i seg selv :D

Eg har 1000mb gratis eg. Bruker det aldri opp sjøl kor mye eg bruker tlf. Men der inne på labratoriet eg satt va da jo selvfølgelig ikkje dekning i sta. Derfor mista eg 2 skravletima :p

Har forsåvidt det jeg og...hehe ;)

Har 5000mb jeg. Skulle gjerne hatt mer:eek:

Back
Topp