Samme tenker jeg. Alltid greit med en god startGreit å ha litt å gå på da. Tipper alle dager ikke blir like mye skravling som det e blitt de siste dagene![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenker jeg. Alltid greit med en god startGreit å ha litt å gå på da. Tipper alle dager ikke blir like mye skravling som det e blitt de siste dagene![]()
Sove godtNei, da sier jeg natta og takk for meg! Dette var hyggelig. Sweet dreams! Kommer en dag i morgen også.
God nattNei, da sier jeg natta og takk for meg! Dette var hyggelig. Sweet dreams! Kommer en dag i morgen også.
Sant detNei, den er spesielt god altså![]()
Dårlig film med pirajaer som du gjerne forstoHar jeg ikke sett tror jeg.
Hmm, kanskje du er for rask5.5 tommer skjerm jo![]()
Samme tenker jeg. Alltid greit med en god start![]()
Aha...så du er opprinnelig russisk?Nei, man vet jo aldri med Russland xD
Nei, sånn seriøst. Så er det faktisk en mulighet. Fordi dem ikke skjønner hvorfor jeg har fortall landet og blitt Norsk liksom. Sviktet landet ect. Pluss at det virker som at dem ikke har gjort jobben og slettet meg som statsborger der. Og det er ikke lov. Jeg vil da bare være norsk... :s
Må virkelig skjerpe meg altsåSånn går det når man leser for fort![]()
Jaaaaaa! Men på badet først! Du er første som nevner noe annet enn "hva da?"
Ja, det er du
Slipper deg ikke nærmere![]()
Ja, det var flaksJa, det var det. Likevel irriterende når man er trøtt:/
Enda godt de ikke skulle ha nachspiel![]()
En gang i ukaSant detSpiser du mye fisk eller?
Nope. Gubben beslagla tv som vanlig. .Så du på i dag?
Jeg klorer meg fastDet skal litt til for å vippe deg av den plassen ja
Nei, tar det litt roligere nå utover tenker jegMhm. Då blir det ikke så hektisk utover mnd![]()
Fordi du har iphone??Hvorfor bommer jeg så ofte på k og l så det blir ille istedet for ikke?![]()
Viktig å bli kvitt alt før mandag liksom![]()
Hadde ikke jeg fått med meg hellerAha...så du er opprinnelig russisk?visste ikke det, jeg
![]()