Drt gjenstår vel å se, så mye som folk skravler så spørs det om jeg klarer å holde følgeSå lenge du tar det i løpet av mnd så holder da det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drt gjenstår vel å se, så mye som folk skravler så spørs det om jeg klarer å holde følgeSå lenge du tar det i løpet av mnd så holder da det![]()
Har kommet til sesong 6 jeg. Venter på den på sumoSynd det er siste sesong som går nå![]()
Nei i går ble det ingenting her :/Ja, var ikke så veldig mye i går:/
Ja det var voldsomt til skravling også!Drt gjenstår vel å se, så mye som folk skravler så spørs det om jeg klarer å holde følge
Hmm, det hørtes rart ut
Her ble det torsk og rotgrønnsaker![]()
Ja veldig mye skravlingJa det var voldsomt til skravling også!
Har kommet til sesong 6 jeg. Venter på den på sumoså har 2 sesonger igjen før det er slutt
![]()
Han har skjønt noe daNå gikk han å la seg. Spurte om jeg var sur for det virka sånn![]()
Usikker jeg også, håper ikke samme tempo varer hele mndDrt gjenstår vel å se, så mye som folk skravler så spørs det om jeg klarer å holde følge
Han trenger ikke drikke opp farrisen MIN. Jeg er jo gravid![]()
Da ramler jeg av hvertfallUsikker jeg også, håper ikke samme tempo varer hele mnd![]()
Russland har gjort en "feil " når jeg ble norsk statsborger. Ikke helt sikker på feilen. Men muligens så er jeg russisk statsborger også. Noe somlet ikke vil være. Og ikke har lov til å være. Så skjønner ikke. Dem er ikke særlig behjelpelig.Hvorfor ikke?
Men sånn blir det vel hos alle noen gangerNei i går ble det ingenting her :/
Usikker jeg også, håper ikke samme tempo varer hele mnd![]()
Har du tatt test da?Jaaa. Fortsatt tett i trynet og megakvalm og da.
Sikkert godt for de som liker fisk![]()
Wow, hadde 447 iste.. Bra til å være meg xDDå va neste her Vis vedlegget 81578Vis vedlegget 81579Vis vedlegget 81580Vis vedlegget 81581
Sent from my iPhone using BV Forum
Nå gikk han å la seg. Spurte om jeg var sur for det virka sånn![]()
HihiHeldig du daklarer ikke å vente jeg
![]()
Det gjør jeg ogsåDa ramler jeg av hvertfall