Skal du ha 100 til? Da må jeg ha 150haha
Hihi. Ja, e bare å jobbe på
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal du ha 100 til? Da må jeg ha 150haha
Jeg å har fått den![]()
Det er jo langt ifra naturlig...
Stakkers lilleikke helt i form idag. Sikkert pga hun stjal drops av jentungen i går kveld
![]()
Vis vedlegget 81538
Han nekter å vaske gulv, men utenom det så gjør han det meste, selv om jeg av og til må pirke bortiFlink mann du har! Her går han med søplamen han vasker ikke bra nok i mine øyne da, så er nok min feil at han ikke gjør mere
Så bra LiisjjaMollyher går det framover
enn der?
Hihi jeg vet!! Alt for tidligJulebrusvil ha men vil vente litt til
![]()
Ja hun har spydd tre ganger idag da. Sååå de er vel ute tenker jeg![]()
Er så kort ledning på de nye laderneDerfor har jeg en lader bak sofaen![]()
Men nå er det slutt på skravlingen fra meg for i kveld . Må begynne å gjøre oss klar for stadion![]()
Kos dere videre![]()
Holder påHihi. Ja, e bare å jobbe påhehe
Heldig du daNope, appen har ikke vært så bra på lenge her![]()
Finnes ikke noen kur hellerDet e veldig lett for merker eg
Nnnåååå.... Stakkars.Stakkers lilleikke helt i form idag. Sikkert pga hun stjal drops av jentungen i går kveld
![]()
Vis vedlegget 81538
Om jeg pirker så gjør han det aldri igjen så holder jeg kjeftHan nekter å vaske gulv, men utenom det så gjør han det meste, selv om jeg av og til må pirke borti![]()
Trur du må til legen en tur ?
Du kommer sterkere tilbakeSå bra LiisjjaIkke så veldig bra. Hihi. Ikke fått skravla noe i helga. Men er med på skravling snaaart! Har bare litt ting jeg må få gjort først
![]()
Mattid,hurra for mannen som lager mat til meg![]()
Kos deg du ogsåMen nå er det slutt på skravlingen fra meg for i kveld . Må begynne å gjøre oss klar for stadion![]()
Kos dere videre![]()
HeheOm jeg pirker så gjør han det aldri igjen så holder jeg kjeft![]()