Legger og under armene har jeg jo barbert siden jeg gikk på mellomtrinnet/ungdomskolen, men de siste årene har jeg blitt mer og mer plaget av uønsket hårvekst andre steder, hårvekst som er mørk og dermed mer synlig. Jeg har i årevis hatt noen mørke hår under navlen som jeg napper, disse har blitt fler og fler, lange mørke hår på magen. Jeg har begynt å merke meg at hårene på overleppa har blitt litt lengre og litt mørkere enn de var, så jeg må nappe disse også for at jeg ikke skal se ut som jeg har værhår/bart, og av og til får jeg laange hår på haka/kjeven/halsen, de kan godt være lyse, men lange og gjerne tykke. Syns jo det er flaut når det er i fjeset slik da. Og på overarmene/skuldrene har jeg også de siste månedene begynt å legge merke til at jeg har fått noen litt lengre og mørkere hår, så i sommer barberte jeg overarmene og skuldrene fordi jeg syns det var så ekkelt. Bikinilinja har forresten også vært mer plagsom de siste årene, syns hårene går så langt ut over lårene at det er rent ekkelt, og det er så mye styr siden jeg må vokse for å ikke klø meg fordervet. Også på lårene har jeg sånne områder hvor hårene blir lange og mørke, f.eks. rett under rompa og like over knærne.
Hvor plaget er dere andre av slik hårvekst? Hvilke hår fjerner dere, og hvordan gjør dere det?
Hvor plaget er dere andre av slik hårvekst? Hvilke hår fjerner dere, og hvordan gjør dere det?