Kjekt å få på plass ting tenker jegOpp i ny-huset etterhvert, gjøre ferdig lamellene. Litt skjeve så må justeres. Gubben og en kompis skal legge tapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt å få på plass ting tenker jegOpp i ny-huset etterhvert, gjøre ferdig lamellene. Litt skjeve så må justeres. Gubben og en kompis skal legge tapet.
Løping er ikke kult!Jeg løperveldig deilig!
Ok. Vært innom der noen ganger jaI Volda![]()
Her er det en slags walk-in. Men med mangel på bod, så blir det det i 1.omgang. Etterhvert blir det bad/vaskerom.Vi har også 2 do og det er noe av det jeg elsker mest med huset vårt (utenom walk-in-garderoben min da)![]()
Bruker kun app så vet ikke.Hehe. Merkelige greier. Gjelder samme på pc og eller bare appen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Da er det iallefall mange med samme problemDet gjør det på meg også. Teknisk har ikke svart meg enda...
En venninne har en t-skjorte der det står; "I don't run and if you ever see me running you should run too because there is probably something chasing me"Løping er ikke kult!
Satser på det. Legge ungen kl 18Da rekker du nok å skravle mye tenker jeg.
Her er jegHeia heia!!
Dette klarer du så fint så![]()
Mannen insisterer vi skal gjøre om til bod, men jeg nekter. walk-in-garderoben min er helligHer er det en slags walk-in. Men med mangel på bod, så blir det det i 1.omgang. Etterhvert blir det bad/vaskerom.
Det skjønner jeg godtJa![]()
det er ikke så gøy. Men utrolig kjekt når han kommer hjem igjen
![]()
Den ferdig guacamolen er ikke spisendes. ..![]()
Knallblått her ogsåHerligaltså med gradene , ikke vinden
her er det nå knall blå himmel , sol og 18 grader
![]()
Da må man skravle for seg selvDet er ganske stille her på natten da![]()
Jeg vil ha det 1.juledag.Julaften her, når vil du ha da?
Det er det, elsker lysfat på høsten jeg.Ah
Koselig det og![]()
Takk for detWow godt jobba