Skravletråd :)

Off. Nei jeg løper sjeldent med mindre noen jager meg :p eller kan løpe hvis jeg har en fotball :p
Her går det i styrketrening :) og jo jeg løpet innimellom faktisk, men da bare sprinter med intervaller etter en styrketrening ;)

ja skjønner :) stryke er å, ikke så lett å løpe om dagen, men løp 1 mil før jeg fant ut at jeg var gravid så vil jo gjerne opprettholde formen :P

ja skjønner :) stryke er å, ikke så lett å løpe om dagen, men løp 1 mil før jeg fant ut at jeg var gravid så vil jo gjerne opprettholde formen :P
Oj. Flink du er da :) jeg misunner de som gidder å løpe !
Ja skulle gjerne opprettholdt muskelmassen og formen nå når jeg er gravid og, men det har bare ikke funket .

Oj. Flink du er da :) jeg misunner de som gidder å løpe !
Ja skulle gjerne opprettholdt muskelmassen og formen nå når jeg er gravid og, men det har bare ikke funket .

nei men det er ikke lett i det hele tatt ! også på styrke så er det litt vanskelig å vurdere hvor mye man tør å ta i

Blir lite å finne på i dag. Satse på eg får litt energi til å få gjort litt husarbeid :)

Sent from my iPhone using BV Forum

har det samme målet vi da :)
Nå har jeg fått gått en tur med hunden, og har fått i oppgave å koke kaffe til arbeidskarene ;)

Back
Topp