ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Det kan det, om spillerne gjør jobben sin . Men det ser mørkt ut , ikke mange kampene igjenJa det forstår eg! Men det kan vel fortsatt gå bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan det, om spillerne gjør jobben sin . Men det ser mørkt ut , ikke mange kampene igjenJa det forstår eg! Men det kan vel fortsatt gå bra?
BRANN!!Hehe
Hører det fra venninna mi ja.Jaer ikke noe lett om dagen
![]()
Håpar dei klarer seg! Sjølv om eg absolutt ikkje er Brann-fan, så er det kjedelig å miste dei frå TippeligaenDet kan det, om spillerne gjør jobben sin . Men det ser mørkt ut , ikke mange kampene igjen
Kommer ingen vei uten å kjempeDet er nesten litt sånn vinn og forsvinn for brann sin del. Så de må jo bare kjempe![]()
HihiTakk og lov!hihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper inderlig jeg og! Det kommer til å bli rart om de rykker ned. Men jeg stiller nå da også jegHåpar dei klarer seg! Sjølv om eg absolutt ikkje er Brann-fan, så er det kjedelig å miste dei frå Tippeligaen![]()
Ikke santKommer ingen vei uten å kjempe![]()
Off. Nei jeg løper sjeldent med mindre noen jager megeller kan løpe hvis jeg har en fotball
Her går det i styrketreningog jo jeg løpet innimellom faktisk, men da bare sprinter med intervaller etter en styrketrening
![]()
Kjenner jeg blir litt misunnelig, men skal nøye meg med noe frokostblandingSmågodt til frokost !! Var i grunnen bare kvalmende![]()
Oj. Flink du er daja skjønnerstryke er å, ikke så lett å løpe om dagen, men løp 1 mil før jeg fant ut at jeg var gravid så vil jo gjerne opprettholde formen
![]()
Ingenting å være misunnelig på , jeg lover !Kjenner jeg blir litt misunnelig, men skal nøye meg med noe frokostblanding![]()
Hihii tykt og tynt
![]()
Oj. Flink du er dajeg misunner de som gidder å løpe !
Ja skulle gjerne opprettholdt muskelmassen og formen nå når jeg er gravid og, men det har bare ikke funket .
Blir lite å finne på i dag. Satse på eg får litt energi til å få gjort litt husarbeid
Sant nok. Jeg tenker å sette i gang for fullt igjen etter fødselennei men det er ikke lett i det hele tatt ! også på styrke så er det litt vanskelig å vurdere hvor mye man tør å ta i
HeheIngenting å være misunnelig på , jeg lover !![]()
Ja, det va det dåhvis ikke gidder han ikke
hihi
Altfor stortJa, De har stort press på seg i dag.