Hvordan få tiden til å gå...

Jeg begynte å strikke pledd flere år før datoen vi tenkte begynne å prøve (pga studier). Måtte finne på mange forklaringer for hvem det var til. Liiiitt babysyk kanskje :p

Greit å ha litt i "utstyrskassen" ;)

Da får du til babyteppe også, slik som jeg holder på med :p
Kanskje jeg må begynne på det. Begynner å bli mektig mange skjerf her nå :P Hvilket garn bruker du og hvor mange masker legger du opp da? :)

Strikking er alltid kjekt :) Selv så klarer jeg bare strikke rett fram og tilbake så det blir en del skjerf for å si det sånn :p

Du kan strikke lue på rundpinner vett :) eneste du trenger og gjøre er å felle masker etterhvert. Utover det så kan man holde seg til og strikke rett hele veien :)

Du kan strikke lue på rundpinner vett :) eneste du trenger og gjøre er å felle masker etterhvert. Utover det så kan man holde seg til og strikke rett hele veien :)
Men må ikke man over på 4 pinner etterhvert da?

Men må ikke man over på 4 pinner etterhvert da?

Jo, men det er null stress. Og når det lite nok hull så drar jeg tråd igjennom og snurper det sammen :) Men nå er det en stund siden jeg har gjort det så noe mer enn det husker jeg ikke, og det ble lue til en voksen ikke baby. Det er sikker ikke umulig og avslutte på en annen måte :)

Jo, men det er null stress. Og når det lite nok hull så drar jeg tråd igjennom og snurper det sammen :) Men nå er det en stund siden jeg har gjort det så noe mer enn det husker jeg ikke, og det ble lue til en voksen ikke baby. Det er sikker ikke umulig og avslutte på en annen måte :)
Hmm... spørs om jeg må prøve det ut da :)

Hmm... spørs om jeg må prøve det ut da :)

Det er en mulighet ihvertfall :) Jeg har tenkt til å begynne på det etterhvert. Eller det er noe jeg vurderer ihvertfall..blir jo aldri enig med meg selv.
Og youtube er definitivt et fantastisk sted og lære seg så og si alt mulig av strikking, hekling sying osv osv ;) Så har du noen som kan vise deg og :)

Det er en mulighet ihvertfall :) Jeg har tenkt til å begynne på det etterhvert. Eller det er noe jeg vurderer ihvertfall..blir jo aldri enig med meg selv.
Og youtube er definitivt et fantastisk sted og lære seg så og si alt mulig av strikking, hekling sying osv osv ;) Så har du noen som kan vise deg og :)
Der sier du noe. YouTube er GENIALT! :D

Kanskje jeg må begynne på det. Begynner å bli mektig mange skjerf her nå :p Hvilket garn bruker du og hvor mange masker legger du opp da? :)

Jeg strikker på tjukke rundpinner (str 5 tror jeg), men strikker løst frem og tilbake slik at det blir løs rillestrikk. Strikker med Dale baby ull, var ifølge dama i strikkebutikken det lureste siden det kan vaskes på 40grader i maskin med tanke på gulp og sånn.. 130 masker :) Med en hekletkant rundt til slutt blir det så fint så :D

Jeg strikker på tjukke rundpinner (str 5 tror jeg), men strikker løst frem og tilbake slik at det blir løs rillestrikk. Strikker med Dale baby ull, var ifølge dama i strikkebutikken det lureste siden det kan vaskes på 40grader i maskin med tanke på gulp og sånn.. 130 masker :) Med en hekletkant rundt til slutt blir det så fint så :D
Hvilken farge bruker du da? :)

Jeg hadde faktisk unngått dette forumet og latt livet gått sin gang. Jo mer du tenker på det desto tregere kommer tiden til å gå. Få deg en hobby :) strikk litt eller noe ;)

Det kan hende, men tror ikke det har så mye å si for min del. Har et ganske avslappet forhold til "ventingen" uansett, og med skole og kjærestekos så tror jeg ikke formuet gjør at tida går tregere pågrunn av det :) Og; jeg har allerede begynt å strikke ;)

Nyt tiden i sammen;) gjør kjæreste ting, reis til steder du vil se og gjør aktiviteter som frister. Husker tiden før prøvingen gikk sakte når jeg tenkte på det og plutselig var jeg gravid;) lykke til;)

Nyt tiden i sammen;) gjør kjæreste ting, reis til steder du vil se og gjør aktiviteter som frister. Husker tiden før prøvingen gikk sakte når jeg tenkte på det og plutselig var jeg gravid;) lykke til;)

Takktakk ;)

Starte hobbyakriviteter

Back
Topp