"Min første bok"

fagerlund

Betatt av forumet
Noen som har noen tips til hvor jeg kan bestille en "min første bok" til den kommende babyen?:)

Jeg skriver en på nettet ,"minbabybok.com" :) Fyller ut alle sidene jeg vil med bilder og tekst, og en dagbok uke for uke om jeg vil i tillegg, og bestiller den innbundet når jeg har skrevet den ferdig :)

Screenshot_2014-10-04-08-04-43.png
Jeg har denne i blå til sønnen min. Kan virkelig anbefale denne! Her kan du skrive helt i fra svangerskapet, om de første bevegelsene, når du var på første ultralyd, innkjøp av utstyr til babyen osv. Fra fødselen, og mammaens ig pappaens tanker rundt dette og så videre fram til babyen blir 1-2 år :) Det er skilleark i boka som deler opp hvert kapittel/tema i boka. Disse skillearkene har også lommer der man kan legge bilder, kort eller andre ting til babyen :) Jeg skal kjøpe samme i rosa til jenta i magen :)

Jeg har elsket vår "babykrøniken"
Skal kjøpe den til nr to nå også.

Jeg har samme som Littlebii, og kjøpt fra samme sted :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg lette veldig sa jeg var gravid, men endte med å kjøpe en med blanke sider. Vil ha mulighet til å skrive mye, og gjerne etter de har fylt ett år også. Har bare funnet noen som går til ett år.
I tillegg er det bare utfylling og lite plass til bilder og å skrive.
Ville for eksempel ha hele fødselshistorien (uten blodige detaljer så klart) og dem hadde ikke fått plass i en sånn bok!

Jeg lette veldig sa jeg var gravid, men endte med å kjøpe en med blanke sider. Vil ha mulighet til å skrive mye, og gjerne etter de har fylt ett år også. Har bare funnet noen som går til ett år.
I tillegg er det bare utfylling og lite plass til bilder og å skrive.
Ville for eksempel ha hele fødselshistorien (uten blodige detaljer så klart) og dem hadde ikke fått plass i en sånn bok!

Er derfor jeg har den jeg fyller ut på nettet :) Svarer bare på det jeg vil av de spørsmålene som er ferdiglaget, og legger til sider og bilder der jeg vil ha bedre plass... Ingenting som ikke er fylt ut, og så lange historier jeg vil i den ferdige boken :)

Er derfor jeg har den jeg fyller ut på nettet :) Svarer bare på det jeg vil av de spørsmålene som er ferdiglaget, og legger til sider og bilder der jeg vil ha bedre plass... Ingenting som ikke er fylt ut, og så lange historier jeg vil i den ferdige boken :)
Liker best bok jeg altså, er litt gammeldags der:)

Liker best bok jeg altså, er litt gammeldags der:)

Den blir tilsendt innbundet når jeg er ferdig å skrive, ellers hadde jeg ikke villet ha sånn ;) Men skulle ønske jeg hadde funnet Elsa Beskow sin!! Den er utsolgt overalt :(

Back
Topp