Vi fårse dajeg har fri alle dager så jeg har tenkt til å klatre oppover
![]()
Jaja. Men så lenge eg og klatrer litt oppover så kan eg bare se på deg
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi fårse dajeg har fri alle dager så jeg har tenkt til å klatre oppover
![]()
Flink! Hadde ikke klart å jobbe nattvakt jeg, for avhengig av å sove om natta
Sjekket du elfapriser andre steder enn på obs?Ja, eg sjekka flere plasser. Og uansett var coop obs bygg billigst. Fikk dørene i høyglans til samme pris som garderobemannen hadde speildører på tilbud. Og speildørene tror eg va 3-4000 billigere hos coop. Innvikla forklart ser egmen om eg hadde valgt speildører hadde eg fått alt hos coop til 7000-7500. Men eg ville ha hvit høyglans og fikk det til 11000. Mens eg fikk pris på 11000 kr for dører med speil av garderobemannen. De kjørte også 40% på alle innredninger samtidig.
Ja vi kan bli et fint parJaja. Men så lenge eg og klatrer litt oppover så kan eg bare se på deggjør ikke noe det.
vi får klatre paralelt i lag
![]()
Ja, det var jeg
Var du???
Nei, nå er det nok!!!
Nå skal mini sove ihvertfall
Sov godt alle sammen![]()
Ikke sant?![]()
Jeg har 6pluss, og batteriet det er mye bedre enn feks 5 synes jeg...Jeg har iPhone og lader hver natt. Hvis jeg har vært ekstrem og snakket 4 timer med liisjja, må jeg lade på kvelden.
Sjekket du elfapriser andre steder enn på obs?
Natta sov godtsånn, da slår jeg av lyset, prøver å roe ned festløven i magen som tror hun er på riverdance og puster dypt slik at søvnen tar meg med storm. Slitenheten og verkingen i kroppen er hvertfall på plass. Natta alle sammensees i morgen!
Faller ut flere ganger idag jeg. Irriterende i grunnen. Klarer jo ikke å henge på dere skravlehøner da!
Jeg har 6pluss, og batteriet det er mye bedre enn feks 5 synes jeg...
Faller du og ut?Enig!
Faller du og ut?![]()
Hehe jepp.., sånn er det tydeligvis her inneJa, mange ganger! Vær gang jeg tenker at nå skal jeg skravle er det rolig, og etter en liten stund så er det 20 sider jo!![]()