Julegave

lillemor2012

Elsker forumet
Satt å tenkte på julegaver igår,og kommer ikke på noe mini frøkna trenger!
Hun har jo så mye som nesten ikke er brukt etter eldste frøkna:-)
Så da lurer jeg på hva dere har tenkt å gi? :anyone

Aner ikke :o ting til barnehagestart kanskje! Hvis han får bhgplass vel og merke :p

Hun får vel ingenting? Er jo så liten at hun ikke skjønner. Tenker at hun heller kan få noe til bursdagen sin.

Han har egentlig alt han trenger, har alt mulig etter broren. Men titta på en fin gåbil i går og det har vi ikke fra før så tipper det blir det.

Vi ønsker oss av besteforeldre o.l:
Juniordyne og sengetøy
Figgjo barneservise
Bobles krokodille og elefant
Peter stol
Tilskudd til bilstol nr 2
Penger til fondet hennes
Smallstuff dukkeseng

Vi kommer til å kjøpe Peter stol.

Last edited:
Av oss får han ingenting. Tenkte å sette penger inn på konto bare og kanskje en body e.l som symbolsk og han får leke med papiret:p

Jeg kjøper jo så mye hele tida... :p Må bli noe praktisk i så fall...
Ja, det er det jeg tenker også. Kjøper jo ting hele tiden, så ser ikke vitsen med en julegave fra oss. Kommer jo sikkert til å få noe fra besteforeldrene.

Mini skal få en slags sånn bil som han sitter på og sparker fra for det har vi ikke etter storebror. Kommer ellers til å ønske oss ull og gavekort/penger på konto fra andre. Samme med storebror. I tillegg ønsker han seg vel hele lekebutikken selv

Et annet tips er å pakke inn tingene man uansett kjøper i tiden før jul og heller gi det i gave.

Mini skal få en slags sånn bil som han sitter på og sparker fra for det har vi ikke etter storebror. Kommer ellers til å ønske oss ull og gavekort/penger på konto fra andre. Samme med storebror. I tillegg ønsker han seg vel hele lekebutikken selv

Et annet tips er å pakke inn tingene man uansett kjøper i tiden før jul og heller gi det i gave.
Men hvem skal pakke opp? Ikke ungen hvertfall, haha.
Sånn bil heter forresten sittebil:)

Kommer til å kjøpe han en liten ting, men hva vet vi ikke... Men blir å ønske ting til rommet hans (som snart blir pussa opp), ting til barnehagestart, gåbil, klær, playtray til tripptrappstolen.. :)

Vi haddeikke dåp før i august, og han fikk så urtolig mye da! Og han kommer til å få masse gaver fra familien til jul, så tror ikke vi kjøper noe særlig ;) Men tenker at ett akebrett med ett godt sete på hadde vært kjekt :)
Og så holder jeg på å pusse opp rommet hans, så noe fint til det :D
Men er jo sånn her og, at om han trenger noe, så kjøper vi det bare der og da.... Bortskjemt allerede, ja? ;) hehe

Holder med 1 gave fra oss siden ham får så mye ellers. Denne vil jeg kjøpe fra oss:
ImageUploadedByBV Forum1412494208.933123.jpg

Fra besteforeldre ol ønsker vi:
Gåvogn
Gyngehest
Playtray
Nattlampe (djeko)
Klær (gjerne vinterdresser, regntøy) til kommende år.. Og ULL:-D
Også barnebøker

Her trenger hun klær og litt leker. Kommer til å kjøpe leke fra storebror. Men ellers blir det for lenge å vente til jul med klær så kommer til å kjøpe og ta i bureuk det før. Hun skjønner jo ikke pakker og jul uansett, så blir en gave fra storebroren for hans skyld. Har ikke så mye av 1-3års lekene hans igjen...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt bæremeis "til han". Fra oss. Siden vi kommer til å trenge det til våren, ser ikke vitsen i at vi gir leker .

Men vi ønsker:
Briogåvogn
Sittebil
Vinterdress
Pulk
Første gåsko
Figgjo barneservise
Klær fra Nøstebarn
Noe hjemmestrikket

Back
Topp