e eg dom el litt for snill?

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Mannen min e på 10års reunion i dag, greit nåkk egentlig. Men... han ska jo ta seg noen øl :/ eg sa det hva greit men angra da han sa at de skulle på pøb etter samlingsmøte hos en tidligere klassekamerat. Eg sa ikke noe på det får eg meine at han e voksen nåkk til å tenke selv når det bare e 2,5 uke igjen til termin. Å eg går hjemme på lånttid med åpning og modningsrie. E eg dom så ikkje sa noe til han? Her e det lange avstander til alt å får eg skikkelige rie klare eg ikkje kjøre selv å han risikere å ikkje få delta på fødsel siden fedre ikkje lengre får lov å sidde på i ambulansen. Det positive med dette e at eg har tv og gåtte skålen får meg selv ;)

Det går nok fint. Forhåpentligvis er han oppegående nok til ikke å drikke seg helt vekk. Om noe skulle skje kan han ta en taxi. Han blir nok fort nok edru om du skal føde!! ;)

Det går nok helt fint! :) han kommer seg alltid frem til sykehuset!!

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Sitter på besøk vi og mannen min lot seg friste av øl, prøvde å si til han hva vil du gjøre hvis jeg går i fødsel nå. Har ikke så stort ønske om å gjøre dette alene. Han få nå finne en måte å komme seg av gårde hvis noe skal skje.

Jeg tenker at det går fint! Har akkurat sendt min mann ut på konsert, han tar sikkert et par øl. Blir det fødsel tar vi taxi hver for oss om nødvendig :)

Back
Topp