Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt utrolig at det går ann!!! Men er litt delt igrunn. Er litt "redd" for hvor langt det skal gå. Og hvor mye burde vi klusse med naturen?
Ja leste det i dag morges. Så flott!
Kunne hjelpe kvinner som er født uten.
Hahaha glupingkommentar fa meg der før jeg våkna ordentlig i dag.. Mente d var bestemora sine egg også og at hun hadde føda sin egen onkel!! Hahaha dør litt av hjernen min innimellom
Haha, så ikke helt sammenhengen nå?![]()
Jeg kommenterte den saken der på vg istad, helt oppgitt.. For i min hjerne så hvis hun hadde fått bestemora sin livmor så måtte jo sønnen hun hadde født bli hennes egen onkel.. Hahaha
KK har en artikkel denne uken om ei dame som mangler livmor. Artikkelen kommenterer dette forskningsprosjektet i Sverige. Der står endel mer fakta om transplantasjon av livmor enn det som fremgår hos VG. Bla så må kvinnene bli satt på svært sterke immundempende medisiner for å hindre at de frastøter seg livmoren, noe som er extremt tøft for kroppen, og livmoren fjernes igjen etter at de har født barnet. Konklusjonen til noen forskere er derfor at de heller anbefaler surrogati for denne gruppen kvinner. ca 5 kvinner blir født per år uten livmor, men de har egne egg.....
Jeg synes ihvertfall artikkelen var svært interessant lesning....