Planer for fredagskvelden?

blåskjell og sofa kos med mannen :D

Jeg trodde vi skulle kose oss med Idol. Men nei da, han skal se på fotballkamp!

Pizza, snop og film med kjæresten. Og beundring av et par nye sko. :D

Tullemor er i seng, overtrøtt- så idag tok det tid! Mannen er ute med noen fra jobben - lønningspils. Og jeg ligger som et slakt på sofaeb.. Blir ikke gammel i kveld nei..

Sitte på rumpa og gafle innpå alt av snop og pottis jeg får plass til. Og enten blir det en film i tillegg eller noen episoder av one tree hill ;)

Snop,brus OG chips:cool: Film og sofaen hele kvelden! Håper mannen holder si side i benken for her er den pokkers tante rød på besøk så jeg freser av Alt:angry9

Vurderer det selv, er trøtt og sur og dårlig selskap :p
Eg er trøtt.. men for frustrert og irritert til å få sove... eg vet at det venter en skrikende natt.. eg må venne han av med den tutekoppen med melk før februar og innbiller meg at det er lettere no enn då....

Baker ostekake! :D
Gleeeder meg til å smake på den i morgen..

Vi har vært hos mine foreldre for en forsinket bursdagsfeiring til min lillebror. Der ble det fredagstaco og kake. Resten av kvelden tilbringes i sofaen med Papsi Max, skittles og Senkveld.

Mannen kom hjem i dag, endelig!
Han diska opp med deilig middag, og nå koser jeg meg med strikketøy.

(I det han kom inn døra piska jeg han ut igjen for å kjøpe lampe. Måtte forte oss før de stengte! Godt fornøyd :) )

Sovna på sofaen igår begge to vi! Fyrte i peisen så det ble godt og varm, og jeg ble så søvnig.

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp