Kan ikke frøkna gå hjem selv da???Måtte støvsuge hus her. Må vel starte med middagslaging og hente frøkena i bhg også...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke frøkna gå hjem selv da???Måtte støvsuge hus her. Må vel starte med middagslaging og hente frøkena i bhg også...![]()
Blir rolig i helgen daDrar til svigers i morgen, så blir labert fra meg i helga![]()
Har vært forkjølet i 1 uke jeg å nå, men så lenge feber holder seg unna så! Sambo har blitt smittet, men han har mannesyke! Selv om han har dratt på jobb da![]()
MhmTipper det blir taco eller noe i den duren her
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jepp, ferdig og vel plassert i sofaFerdig på jobb?![]()
Skjønner det, vi lå ganske likt men nå drar du fra ser jeg.Hehe...ja, går unna her nå![]()
Hihi hun er straks 2Kan ikke frøkna gå hjem selv da???![]()
At den ikke fikk 4g,3g eller E?Hva har det med telefonen å gjøre? Har nesten bestandig 4g på min jeg...
Bare litt over 100 innlegg??hahaha, jo du ligger langt foran.
Samsung er best!Altså, jeg byttet fra iPhone til Samsung forrige uke.. Sier bare at der hvor jeg hadde null nett og dekning med iphone har jeg nå 4g og full dekning![]()
Vel fortjentJepp, ferdig og vel plassert i sofa![]()
Stakkars, får slippe og gå hjem daHihi hun er straks 2
Viktig å følge med, jaDet er forståelighehe... må vel inn å sjekke hvordan man ligger ann før jeg drar ut en tur
Hahahaha neppe.. Du skravler jo selv nå så da tar jeg ikke innpå ..Bare litt over 100 innlegg??det spiser du jo opp på en time!
![]()
At den ikke fikk 4g,3g eller E?![]()
Skulle gjernw ha gjort det. Bare jeg og symaskinen hadde vært venne... noe vi ikke er...xD
Ja. Må ha med vogna fra bhg også. Hun skal slippe å trille denStakkars, får slippe og gå hjem da![]()
Ihvertfall fra megBlir rolig i helgen da![]()