Vecca's dagbok

Tr bruker og forlate etter 5 dager, så nå vurderer jeg og tempe 2 runder for å se om det har noen effekt. Hvis ikke det klaffer, legger jeg/vi prøvingen litt på hyllen for jeg er lei sluffelsene hver gang tr kommer..

Går greit her:). Er nok ikke i Dpo enda, i følge tempen hvertfall.. Venter på EL tester:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Har blødd helt frisk blod siden mandag, og på onsdag gikk det over til spotting.. frisk blod det også men kun når jeg tisser, har ikke uvi. (merker dette ubeskrivelig godt...) Jeg syns jo tr skulle rømt på onsdag, men DET er tydeligvis ikke kroppen min enig i. Men men, man kan vell ikke alltid få det slik man ønsker :P

God helg! :)

Haha, tegneskills på snapchat! Men over til meningen til dette bildet..!

Tirsdag ettermiddag var jeg litt mer klomsete enn jeg bruker og være.. Jeg fant ut at det var en kjempe idé å ta løpe fart inn i ett stativ med passelig høyde. Som ja, traff meg i passelig høyde og gjorde ubegripelig, forferdelig faens vondt! Så nå sitter jeg faktisk med tidenes BLÅ/lilla/alle regnbuens farger!! mus, og aksjelegging er bare og glemme! Tror virkelig jeg har lært hvordan det kjennes ut å bli "sparka i balla " for å si det sånn.. :P

Men, skal tro om det har noe og si for eggløsningen sin del, dette slaget som sikkert ikke kunne truffet meg på ett værre sted?

Det var dagens/nattens lille utblåsning :P Får satse på at smertene der nede går over i løpet av helgen slik at vi får lagt hvertfall ett par aksjer før el! :')

Oooh, just my luck

Vedlegg

• 1411000657301.jpg
    1411000657301.jpg
    69,3 KB · Visninger: 76
Faktisk...Hvordan i alle dager fikk du til det? Og Unnskyld meg, men ha ha ha.
Så lenge det er ømt på utsiden så er vel alt i orden på innsiden. Merker du at det er noe som ikke føles bra ut i det hele tatt så får du ringe legen/legevakta.
God bedring :-)

Faktisk...Hvordan i alle dager fikk du til det? Og Unnskyld meg, men ha ha ha.
Så lenge det er ømt på utsiden så er vel alt i orden på innsiden. Merker du at det er noe som ikke føles bra ut i det hele tatt så får du ringe legen/legevakta.
God bedring :-)

Haha, nei nå spurte du godt :P
Skulle springe gjennom ett forheng, å jeg så vell selvfølgelig ikke at det sto ett stativ i veien på andre siden :P Så da sa det pang da, jeg begynte og banne å kunden min begynte og le.. Type pittelitt flaut og døds vondt!

Ååh, for en dag.. :( hode pine, vond hals og selvfølgelig ingen stemme.. kvalm og tett, magen krøller seg i kramper + at jeg forsov meg til jobb.. heldigvis bare 1 1/2 time til dagen er over!! Ikke min dag idag kan man vell si :(

Dagens sutre innlegg..

Dagsformen er litt bedre idag! Svigermor har ordnet 2 store nydelige eplekaker og pisket krem, så nå skal vi kose oss!
Nommenommenomme

Kjempe mage kramper i går, virkelig tydelig el-kramper liksom, å de har jeg ikke kjent på mange mnd. Å kan virkelig ikke si at de har vært savnet.. Men krysser fingrene for at det var ett stor gullegg som slapp! Vi har koset oss mye den siste uken <3 Hver dag for å være nøyaktig, så håper vi traff <3

Smertene i livmoren vedvarer, er på dag 23 i syklusen og FF mener at jeg hadde eggløsning på cd 11-12 ELLER på cd 20-21 så enten er jeg 10 dpo eller 2? Haha, har vell mer troa på at jeg bare er 2 dpo. Men, det er vell ikke så nøye for blir nada testing fremover ;) Sålangt ikke tr blir 1-2 uker forsinket ;)

Hatt halsbrann i 3 dager nå, og gudfader jeg er lei!!! Værste som fins, det er jeg bombe sikker på :P Eneste jeg har av "symptomer, Ikm 10 okt. Så er nok bare å vente og se da :)

Har "vondt" i underlivet/livmoren idag, men om det er for at noe er på gang eller om buksen er litt trang det er ikke godt og vite! Haha... :P

Krysser fingrene for positive tester snart ;)

Ja, det hadde vært fantastisk! Hadde jo også blitt tidenes "julegave" og få si det til familie på julaften. Så nå må det klaffe :D

Ellers utpå natten så ligger jeg og tenker på hvor lenge det faktisk er siden vi begynte og prøve på dette nydelige barnet vi ønsker oss. Det er hele 10 mnd siden! Helt utrolig, hadde aldri i verden trodd at vi kom til og bli "slitere". Men 10 mnd har da passert (7 pp.) 1 SA, og trolig 1 kjemisk. Veldig skuffende, jeg vet jo vi har truffet el flere ganger. Vi har hatt perioder med sex hver dag, annen hver dag, i tide og utide, etter lyst osv. Skulle tro noe kanskje kunne funke.
10 mnd... Det syns jeg er alt for lenge og vente på den etterlengtede spiren ♡

Back
Topp