Is til dessert?!4 knekkebrød og en.... Is![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Is til dessert?!4 knekkebrød og en.... Is![]()
Er ikke det sunt daHva er det med alle dere.. alle spiser jo knekkebrød... xD
Tenker du kun på deg selv?!Haha. Blar fort igjennom for å se om det er noen som har quota meg jegde andre hopper jeg over om de er quota..hehe
Haha...mye sannsynligEller vi skravler så mye at hele oktober lista e sprengt ?hihi
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Eller spist de?![]()
Jauda gauda...Er ikke det sunt da![]()
Hehe. Fortsatt mye valpefakter?Joda , har sine sjarmerende sider, men gleder meg til hun er voksenHehe
Tusen takkGod tur![]()
Ser for meg han Sitter og trøkker i seg i håp om at du ikke våknerKanskje han satt oppe hele natta og spiste ja...hm...
Typisk han, klarer ikke stoppe når han først begynner
Hehe
Det synes jegEr lov det når det er helg vel?![]()
Hørtes slitsomt utMilde himmel.. de driver og sprenger borti gata her.. den alarmen bråker noe innmari, og hele huset rister.. lurer på hvordan de nærmeste husene har det?
Ellers, siste dag med ferie!![]()
Tenker du kun på deg selv?!![]()
Hihi...koser meg faktiskSå kjedelig![]()
Oi så dårlig gjort!Siden det er helg, og svigermor kom innom med en eske med vafler igår hadde jeg tenkt å legge ut et bilde. ..
Men mannen har gjemt dem![]()
God turI dag skal jeg og lillesøster ta livet med ro, samt pakke litt, for i helga tar vi en liten svipptur hele gjengen til nabobyen, så når klokka nærmer seg tre drar to små, storesøster på 13 og to voksne avgårde med fullstappet bil. ikke at vi trenger så mye bagasje, men når søskenvogna er med (og det må den) så er det rimelig fullt i bilen når alle er med![]()
Gå og legg degGjeeesp, der kom trøtten og tok meg gitt
Heldigvis bare to-tre ganger om dagen.Hørtes slitsomt ut
Nyt siste feriedag![]()
Flaks for meg detOj, ja det var jo en god del. Ikke rart du føyk forbi meg