Ja! For det skal jeg ikke ha på megFlott at vi fikk en avklaring i dette![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! For det skal jeg ikke ha på megFlott at vi fikk en avklaring i dette![]()
DET er stilig!Prøver å være supermenneske![]()
Selvfølgelig! Jeg er så lydig og jeg har tross alt funnet på en ene regelen.Hva med deg?
Åh, så det er lov? Det var jammen flaks! Jeg tar innpå nå da...Det er lov å sove liksom da![]()
Skal jeg hjelpe deg?Nei... Tør ikke![]()
Ja, for på natta er det lov til å sove sa du i sta...Noen har juksa![]()
Helt sant!Usj, så kjedelig daMen enda værre med syk mann altså!!
Jeg er 26 innlegg bak nå. Og btw, vi skal ha biff i dag.På dagtid er 20 minutter 135 innlegg bak. Så tror du fikser den biffen.
Jeg liker isbit i baileys... Åh, som jeg gleder meg til å drikke det igjen. Nam. Og rødvin. Nam!Aldri hørt om engang!!
Det drikkes jo så fort uansett![]()
Når skal du gjøre det?Ikke sjekka enda![]()
Det var urutinert...Tom for brød! Supermum vet du![]()
Hadde vært innmari kult om den gjorde det...Igrunn ikke...![]()
Wow, er overgår du målene dine! Superbra!457 faktisk![]()
HahahaWhat? Også skriver du og ikke hun? Kveldstur i natten eller heter bikkja di det samme?
Begynte på svangerskapspenger høsten 2012... Mammaperm fra sommer 2013-vår 2014. 1 dag på jobb, svangerskapspenger fra våren 2014 og foreldrepenger fra desember...Det du gjør, er å bli sykemeldt, også leverer du ene ungen i bhg og andre går til skolen selv. Da kan man sove det man vil. Nå skal jeg for eksempel levere minsta øyeblikk, også går jeg hjem og sover litt til. Satser på rundt 11 tiden i dag også. Før jeg begynner å vaske ut badet og klær
God morgen btw![]()
Drikk hverfall da og spis bare bittelitt...Jeg er bare litt kvalm. . Orker ikke kaste opp
Ja, har jo det... Frem til hulerboermannen skal opp...Ikke morro og bli vekt... Så du har hvertfall sovet halvveis bra![]()
Det skjønner jeg!Ja! For det skal jeg ikke ha på meg![]()