Har vært til legen med veslegutt i dag, og vi var desverre som alltid ute i dårlig tid.
I det jeg setter meg inn i bilen så hører jeg bare *spriiiiiiik*, og der sitter jeg med hele hello kitty trusa mi synlig. Dvs. jeansen revnet godt på siden, men man kunne tydelig se at trusen både var hvit og prikkete.
Jeg tenkte jo selvsagt at "herregud Synnøve, sånn kan du faktisk ikke gå" Samtidig var vi allerede for sent ute, og ville prøve rekke timen. Så joda vi kjørte av gårde.
Jeg hadde heldigvis lang jakke på meg så jeg kunne dekke meg til.
Vi rakk akkurat å sette oss ned før vi ble ropt inn.
Så skal veslegutt lyttes på, se i ørene osv. Han er ikke akkurat villig, så det blir mye lek og tøys. Kjenner at jeg blir varm, og tar av meg jakken.
Glemmer selvsagt buksen og kittyen!! Jeeez!! Hullet hadde jo ikke akkurat blitt mindre på veien heller.
Legen var utrolig skjønn egentlig
Hun bare" jeg tror du må hjem å sy buksen din"
Angret litt på at jeg faktisk ikke bare løpte inn etter en ny bukse ja!!!

Andre som driter seg ut her inne
?
I det jeg setter meg inn i bilen så hører jeg bare *spriiiiiiik*, og der sitter jeg med hele hello kitty trusa mi synlig. Dvs. jeansen revnet godt på siden, men man kunne tydelig se at trusen både var hvit og prikkete.
Jeg tenkte jo selvsagt at "herregud Synnøve, sånn kan du faktisk ikke gå" Samtidig var vi allerede for sent ute, og ville prøve rekke timen. Så joda vi kjørte av gårde.
Jeg hadde heldigvis lang jakke på meg så jeg kunne dekke meg til.
Vi rakk akkurat å sette oss ned før vi ble ropt inn.
Så skal veslegutt lyttes på, se i ørene osv. Han er ikke akkurat villig, så det blir mye lek og tøys. Kjenner at jeg blir varm, og tar av meg jakken.
Glemmer selvsagt buksen og kittyen!! Jeeez!! Hullet hadde jo ikke akkurat blitt mindre på veien heller.
Legen var utrolig skjønn egentlig
Hun bare" jeg tror du må hjem å sy buksen din"
Angret litt på at jeg faktisk ikke bare løpte inn etter en ny bukse ja!!!

Andre som driter seg ut her inne