Ikke alle som bryter reglene vet duBlir koselig alene her da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alle som bryter reglene vet duBlir koselig alene her da![]()
Ja, fordi man ikke skal spise slikt på hverdager og da kan vi ikke snakke om drt heller, da blir vi bare fristet.Var det reglene? Bare det?![]()
Mhm, fr jeg er sjefenJaha ja...![]()
Hihihihi!!![]()
Du er ikke det likevel.Får se på det da![]()
Artig å bli kjent med folk jaJa, og det er jo så koselig her. Har liksom blitt kjent med noen nesten
Måtte jo finne ut av hva konsekvensen ble av å bryte regelene hennes om matprat![]()
Du kaster ikke ut meg? Jeg må få si ordene når jeg skal fortelle om reglene?Ikke alle som bryter reglene vet du
La oss spørre adm TamaraMhm, fr jeg er sjefen
Er ikke noe kjekk den der halsbrannen . Er litt for intens til tider !Det hjelper på ja ^^ må ty til melk jeg også innimellom
Jeg trur du sa OBOY og GODIS!!Oboy og godis?
Hva sa du?
Oboy og godis?
Hørte ikke!
OBOY OG GODIS?
Det er greit, du får bliDu kaster ikke ut meg? Jeg må få si ordene når jeg skal fortelle om reglene?
Gjør detLa oss spørre adm Tamara![]()
EN GANG TIL!Jeg trur du sa OBOY og GODIS!!
Takk for sangen, du har en vakker stemme!Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag, er det mandag, nei, er det tirsdag, nei , er det onsdag, nei er det torsdag , ja!
Bra du kom. Har savnet å skravle med deg. Skal du skravle i morgen? Jeg har lagt meg nå, så kan ikke skravle mer nå.Artig å bli kjent med folk javille bli kjent med nye jeg så da kom jeg hit
Hihi ^^
Prøver igjen.Ikke lov å google
Noen som vet hva flatulens betyr?
Gubben sier det er commen knowledge...
Så du kaster folk utav tråden til a87 mao?
Ja kanskje jeg burde detBurde jobbe som dørvakt du da![]()