Gjør det du, god pauseJeg tror jeg tar meg en pause jeg dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det du, god pauseJeg tror jeg tar meg en pause jeg dere!
Aldri for tidlig for julebrusAlt for tidligventer til 1.desember jeg
![]()
Det skjønner jeg godtJa, jeg tar meg tid til det...
Setta på Ghostship nå. Jeg kom aldri så langt i går takket være dere![]()
Det er den samme regelen. Ikke snakke om godig på hverdagerEnda flere regler? Nå henger jeg ikke med her![]()
Jeg ogsåJeg har bare fått med meg godis regelen.
Det regler påEnda flere regler? Nå henger jeg ikke med her![]()
Jeg har gjort det til nå. Men i år kommer jeg ikke til å klare å holde meg borte fra julebrusen. Julegodt derimot skal jeg vente med.Den følger jeg hvert år![]()
Er det ikke lov å legge ut matbilder heller?!?!?Det regler på
Godis
Matbilder
oboy
Jeg liker også glass best , de hadde det og . Men jeg MÅTTE jo prøve på boks og . Ikke gale i det hele tattHar jeg ikke sett førSikkert godt på boks. Liker best på glass
![]()
Jo, det synes jeg. Heter jo julebrus da, altså drikkes den bare i desemberAldri for tidlig for julebrus![]()
Boks er sikkert bedre en plastflaskeJeg liker også glass best , de hadde det og . Men jeg MÅTTE jo prøve på boks og . Ikke gale i det hele tatt![]()
Her også. Faktisk lillefingeren på høyre hånd. Der bunn av telefonen lener seg mot fingeren...
Okei, det vil ikke bli noe problemDet regler på
Godis
Matbilder
oboy
Skjønner ikke hvordan det går an å hate julebrusJo, det synes jeg. Heter jo julebrus da, altså drikkes den bare i desember![]()
Jo, det klarer du. Kom igjen nåJeg har gjort det til nå. Men i år kommer jeg ikke til å klare å holde meg borte fra julebrusen. Julegodt derimot skal jeg vente med.![]()
HeheJo, det synes jeg. Heter jo julebrus da, altså drikkes den bare i desember![]()
Er du gal.. Har allerede leita etter julebrus to ganger på butikkenJo, det klarer du. Kom igjen nå![]()
Er godt i gangOg du tror det blir bedre i dag?