>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jupp. Flink til multitaskingJa, da går det jo bare fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp. Flink til multitaskingJa, da går det jo bare fint![]()
Tror jeg kaster opp snart, burde kanskje køye meeen... Blir alltid sånn av ery max
Huff da:/
Mener du Pepsi max?
HahahahahahaNei ery max. Antibiotika
Hører de er ille for magen også ja. Grøss.
Pyton akkurat nå, men regner med det kommer seg
Ja, de gangene jeg leser ting høyt, så gliser han greit og kaller oss for ymse tingOm du gjør det, sitter da Huleboermannen å ler seg skakk i hel?![]()
Så deilig... MissunligLiker å starte tidlig, derfor jeg bare har 2 gaver igjen å kjøpe![]()
Nei nå gjør jeg ikke det altsåKastet de jeg og fikk nye av legen. Men du trenger ikke enda flere kurer nå...
Hihih syns jeg serJa, de gangene jeg leser ting høyt, så gliser han greit og kaller oss for ymse ting![]()
Veldig deilig!Så deilig... Missunlig![]()
Hihi, jeg som skulle vise han noe![]()
Flira jeg ogsåHahahahahahasom jeg flira nå!!!
Må nesten være detJupp. Flink til multitasking![]()
Hahaha, kan du siHihih syns jeg ser![]()
Hahaha. Kan jeg tenke megJa, de gangene jeg leser ting høyt, så gliser han greit og kaller oss for ymse ting![]()
Folk må slutte å vise matbilderMen altså når jeg leste igjennom tråden , kom jeg på at jeg skulle ha grøt til kvelds, MEN jeg har jo nettopp inntatt dette
Vis vedlegget 81096
Den regelen funker ikke for megEgentlig fin regel. Man skal jo ikke spise godis på hverdager. Er lov fredag og lørdag. Til nød rester på søndag. Fin regel.
har jeg blitt syl også nå..
Aldri hørt om det jeg. Trodde det var ordboka som lagde sine egne ordHahahahahahasom jeg flira nå!!!
Ok, men da kan du holde deg til den andre regelen da kanskje?Den regelen funker ikke for megikke nå ihvertfall!