Sminke fra blush.no

SHS

Elsker forumet
Tror dere den er kopi eller ekte?

Jeg har lest så mye rart om kopi av sminke på nettet, så er redd jeg blir lurt hvis jeg handler der. Ser at f.eks. BareMinerals er MYE billigere enn i butikken. Er ikke det litt rart?

Er det ikke taxfree priser?

Det som er er at man ikke kan vite hvor de får produktene sine fra. Mange av nettbutikkene handler fra land som selger de mye billigere og selger de videre. Og da er det ofte gamle produkter. . Så man vet aldri hva man får.

Det som er er at man ikke kan vite hvor de får produktene sine fra. Mange av nettbutikkene handler fra land som selger de mye billigere og selger de videre. Og da er det ofte gamle produkter. . Så man vet aldri hva man får.

Det er jo veldig dumt da :eek: Er man sikker på hva man får i butikken da? Er jo ikke akkurat datostempling på sminke :rolleyes:

De verken avkrefter eller bekrefter autentisiteten til sine varer når man sender Mail og spør så da holder jeg meg unna

Er det for godt til å være sant, så er det ofte det.

Er det for godt til å være sant, så er det ofte det.

Ja, du sier noe. Foreløpig har jeg bare kjøpt sminkekoster og pinsett der. Usikker på sminken, tror kanskje jeg holder meg unna. Men følte kanskje blush var litt mer seriøs enn f.eks. strawberrynet. De sender utrolig mye raskere også.

Jeg kjøper ikke derfra... Holder meg til de nettsidene som et autoriserte forhandlere av det merket jeg skal kjøpe :)

Er mer skeptisk til bliVakker. Kjøpte en stor shampo og balsamflaske derfra og shampoen er ihvertfall ikke ekte. Burde vel skrevet en klagemail, men kommer ingen vei med det likevel.

Finnes det autorisert forhandler av bareMinerals på nettet da?

Aner ikke, men hvis du går på hjemmesiden til bareMinerals finner du en liste over autoriserte forhandlere :)

aldri kjøpt sminke der, men kjøper ansikts serien md formulations. også billigere. men er jo en ordentlig nettside, så tviler på at det er noe lureri.

Hårproduktene jeg kjøpte derfra var uekte eller så var de gamle.. Har brukt samme merket før som jeg har kjøpt på frisørsalong, men det jeg fikk fra blush var ikke bra for håret mitt! Kjentes ut som at jeg hadde skadet håret i den perioden jeg brukte produktene. Var som tyggis etter vask

Fordi eg kjøper merker eg har brukt masse, så da reknar eg med at eg hadde merka om det var noko galt med dei:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Enig me deg:) jeg har kjøpt i norge hos forhandler, på feelunique, og på blush. Og har ikke merket noen forskjell på noe..

Back
Topp