Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det som er er at man ikke kan vite hvor de får produktene sine fra. Mange av nettbutikkene handler fra land som selger de mye billigere og selger de videre. Og da er det ofte gamle produkter. . Så man vet aldri hva man får.
De verken avkrefter eller bekrefter autentisiteten til sine varer når man sender Mail og spør så da holder jeg meg unna
Er det for godt til å være sant, så er det ofte det.
Ikke jeg, men ei venninne gjorde det.Har du tatt kontakt med dem og spurt uten at de svarer? I så fall var jo det et dårlig tegn ja...
Jeg kjøper ikke derfra... Holder meg til de nettsidene som et autoriserte forhandlere av det merket jeg skal kjøpe![]()
Har aldri kjøpt sminke der, men har kjøpt masse hårprodukt derfra, og dei er i allefall ekte
Sent from my iPhone using BV Forum
Fordi eg kjøper merker eg har brukt masse, så da reknar eg med at eg hadde merka om det var noko galt med deiHvordan vet du at de er ekte da? Eller at de ikke er gamle, slik noen skriver her.
Finnes det autorisert forhandler av bareMinerals på nettet da?
Enig me degFordi eg kjøper merker eg har brukt masse, så da reknar eg med at eg hadde merka om det var noko galt med dei
Sent from my iPhone using BV Forum