Tror jeg har sovet på badet engang, da var jeg syk.Jeg sover på badet om jeg er skikkelig sykligger da å koker på varmekablene
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg har sovet på badet engang, da var jeg syk.Jeg sover på badet om jeg er skikkelig sykligger da å koker på varmekablene
![]()
Yey, legetime kl 12, håper hun finner noe å gi meg så fungerer denne gangene da.
3 ukers tid ja, begynner å bli leiMen herlighet du har vel vært syk lenge?
Det håper jeg, for dette blir kur nr 3...Jippi!!!
Mirakelkuren kommer, og i morgen er du frisk som en fisk
Eller noe...de kan vel være syke de og...![]()
WeeeeeeHar hatt litt jevnlige stikninger etter at ho dro egentlig. Men nå om tirsdag, da jeg var på kurs, var det som en liten kniv eller noe
Håper egentlig det jeg og, men tør ikke håpe for mye![]()
Hvorfor det, om jeg tør spørre?Ja ser ut som det var greit å skylde på de i dag![]()
Har du lese igjennom alt? Det driver jeg med nå!God morgenvar overraskende bare 160 innlegg etter at jeg la meg i går
![]()
12 min kan være langt det omman skal sende barnet aleneEr jo bare 12 min ekstra å gå...![]()
Her rotter dere dere sammen!Haha ja! Lett![]()
Fordi det var mye innlegg fra deg og Ronja da jeg leste gjennomHvorfor det, om jeg tør spørre?
Vet egentlig ikke. Måtte asap ha pistasjnøtter på lørdag. Spiste litt vel mye på lørdag og søndag. Mandag var jeg dårlig i magen. Og var på do sånn 1000 ganger :'(. Ble så sliten.. og sulten xD.
Tirsdag, onsdag og nå har jeg stikkende smerte i muligens tarmen på høyre side.
Avføringa er ikke normal![]()
Så sendte sms til legen nå. Sa det ikke var kritisk, men hvis han mente jeg trengte en sjekk på grunn av tulla i magen så ville jeg det. Fikk time kl 14.10.han mente det måtte sjekkes.
Orker ikkeHakk du lese igjennom alt? Det driver jeg med nå!
Jeg spurte her om dagen om hestekuren hadde funket... Husker ikke at jeg fikk svar. Du er ikke bedre?God morgen
Jeg venter på sms om når jeg får legetime i dag..
Nei, heldigvis har jeg maskin som tar 12 kg!
Håper de finner noe som virker i dag3 ukers tid ja, begynner å bli lei
Jeg trodde jeg svarte , men gjorde kanskje ikke det.Jeg spurte her om dagen om hestekuren hadde funket... Husker ikke at jeg fikk svar. Du er ikke bedre?
Er ikke noe viktig du har gått glipp av tror jegOrker ikkeer det noe viktig så må du siifra
![]()
Håper jeg også, må være frik til mandag igjenHåper de finner noe som virker i dag![]()
Så kjedelig. Hvilken telefon har du?Nei. Egentlig ikke. Vært mest i går å i dag. Fikk litt mange feilmeldiger i går. "Bv har stoppet" i går. Når skravlingen var som værst. XD