Skravletråd :)

Noen har fått strek så tidlig. Jeg er mer fan av å vente til 10 dpo. Selv testet jeg med fin strek 11 dpo. Den var så klar at jeg tok en digital også som viste gravid. Jeg stemmer for en test på lørdag/søndag.. Hvilke tester bruker du?

Nå har jeg noen strimler fra billigtester.no
Vet ikke hvor gode de er jeg... ?

Be om fotmassasje! Eller be han smøre føttene litt hardt. Det er bra når magen er litt i veien for å gjøre det selv;)
Skal huske det ikveld :) så får vi se. Men han er jo så sliten på kveldene....
Ja, for det er ikke slitsomt å være drivhus for ett menneske på over 1 kg liksom!!!! :eek:

Sikkert stille tidlig på morningen, jeg sto opp fo rlitt siden å da var det skravlet 7 sider..
Jeg skulle jo aldri ha sagt det... For rett etter jeg postet den, la jeg merke til at antall innlegg mellom ble mer og mer! Hahaha...

Herregud! Leverte i bhg, datt helt ut her!

Vet egentlig ikke helt jeg...
Jeg har så lyst til å snakke med henne. Kjenner jeg har behov får å komme i kontakt med alle besteforeldrene mine, spesielt mormor og farfar og to tanter.

Så jeg tror på det uten å virke crazy!!!!

Hm...
Fortsatt tett i nesa og feberfølelse da..
Bortsett fra det så er jeg kvalm, såre pupper, har hatt litt stikninger nederst i magen (mest venstre side), tørr i munn og hals, halsbrann i går...

:confused:
Hadde du elsmerter? Har du hatt vondt på vestre side etter tr gikk sin vei? Jeg synes virkelig det lukter godt. Håper formen vedvarer :p

Nå skal jeg først bare på badet. Skal ikke sove der:p
Hehe Trodde du skylle på badet å så legge deg. Ellers er det sikkert noen som sover i badekaret haha

Du får sende barnet alene i bhg neste gang;)
Ja, det er jo ikke lange biten dit. Blir værre når vi flytter. Øsj, skulle utnytta det når jeg kunne. Litt Sent nå .

Jeg har så lyst til å snakke med henne. Kjenner jeg har behov får å komme i kontakt med alle besteforeldrene mine, spesielt mormor og farfar og to tanter.

Så jeg tror på det uten å virke crazy!!!!
Du virker ikke crazy :)

Back
Topp