Tips om god amme-bh?

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg sniker fra november14..
Dere har jo litt erfaring nå:) er lite lysten på å kjøpe de fra h&m og lindex, var ikke veldig fornøyd da jeg brukte de for fire år siden.. mulig de har blitt bedre men.
Tenkte å investere i et par gode amme-bher denne gangen!
Hva er dere fornøyd med? :)

Anbefaler www.ammebutikken.no Der har de flere gode. Min favoritt heter Anita seamless ellerno. Kjempegod!

Jeg har kjøpt mine på Cubus :-) Synes de er kjempegode!

Jeg er lat og har ikke gidda å teste ulike så jeg bruker HM sine. Fungerer.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bravado, fra barn & utstyr.. Fantastisk :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tusen takk for tips :) da får jeg rundt å se litt!

Lindex er bra syns jeg. Bruker de uten spiler og kopp.....men du er uansett nødt til å prøve, for det er veldig forskjell på bhene. Og ikke kjøp for mange før melka har stabilisert seg og ammingen er godt i gang ;)

Når dere kjøpte den første (for dere kjøpte vel en å ha med til barsel, eller?), hvordan str tok dere da i forhold til str før fødsel? De er jo ganske dyre, så dumt å ta noe som ikke vil passe...

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Kjøpte 2str større enn jeg brukte til vanlig for å ha med på barsel. Det holdt for fikk ikke større bryster før melka kom ordentlig igang på dag 3-4, og da var jeg hjemme igjen.

Bruker oftest h&m sine som finnes i 2 pakk. Syns de er kjempe gode att ha på :)

Når dere kjøpte den første (for dere kjøpte vel en å ha med til barsel, eller?), hvordan str tok dere da i forhold til str før fødsel? De er jo ganske dyre, så dumt å ta noe som ikke vil passe...

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
Kjøpte Bravado sin som går i s, m, l osv. Så var det litt lettere å treffe. Og så kjøpte jeg en helt på slutten som var en cup større en jeg hadde da.

På slutten av svangerskapet, eller på slutten av den tiden da melkeproduksjonen stabiliserer seg?

Back
Topp