Uff ja. Ikke noe særlig det nei.Jeg hater unødvendige lyder jeg også. Jeg kunne blitt drapsmann av folk som trykker på en kulepenn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja. Ikke noe særlig det nei.Jeg hater unødvendige lyder jeg også. Jeg kunne blitt drapsmann av folk som trykker på en kulepenn.
Ja, det blir detDa blir det ekstra godt å køye:d
Har vi ikke snakket om dette om meldeplikt før? HihihiMå jeg det?
Ha ha nei ikke i kveldIkke i kveld vel?![]()
Å fillern, stemmer det ja. Skal si fra!Har vi ikke snakket om dette om meldeplikt før? Hihihi
Vel vel, jeg ber dem hvertfall slutte...Uff ja. Ikke noe særlig det nei.
Bli fort frisk! Har du fått bv betennelse eller er det noe annet?
Nei nei nei! Be heller han gi deg fotmassasje.Neeeeeeiiiiii! Må klø gubben på ryggen! Han skjønner ingenting![]()
Har ikke tid!!!!Neeeeeeiiiiii! Må klø gubben på ryggen! Han skjønner ingenting![]()
Har lært litt her inne tydeligvisDyyyyktiiig![]()
![]()
Nå må faktisk jeg på do også. Denne kråkebolla dytter på både lunger og blære. Fatter ikke hvordan hun ligger nå!
Det går jo ikke.Neeeeeeiiiiii! Må klø gubben på ryggen! Han skjønner ingenting![]()
Huff! Da kan du like fjerne holde deg hjemme i morgen også. Ikke noe gøy å være på jobb når man har litt vondt i arbeidslysta i tillegg til alt det andre.Kanskje litt blanding?
BV syke, ønske om å bli gravid syke +++ kan nok bli en lang liste dette her..
Oi! Derfor du havnet så langt bak?
Sant detHvorfor skal vi tenke? Det tar tid...
Bruker å ha en klørunde før han legger seg.Nei nei nei! Be heller han gi deg fotmassasje.