Skravletråd :)

Hihi:p
Gratulerer med seieren ;)
Takk :) er fryktelig fornøyd kjenner jeg. Hihi :D stua var nemlig litt mørk men nå blir den lys og fin :)

Du måå ikkje gå på jobb før du føler deg frisk nok;) kan du ikkje få sjukmelding?
Her går det finfint! På veg heim til middag:-)

Mulig jeg kan der, men samvittigheten taler imot...:rolleyes:
+ at jeg ikke har lyst til å ringe sjefen igjen i morra og si jeg fortsatt er syk, fordi jeg vet han blir irritert og grinete... :confused:

Takk :) er fryktelig fornøyd kjenner jeg. Hihi :D stua var nemlig litt mørk men nå blir den lys og fin :)
Da skjønner jeg du ville bytte. Veldig greit med lys stue:)

Øøøhh! Er i sjokk! Fått snapper fra gubben. Tapetn i stua skal bort! Og jeg som liksom endelig hadde slått meg til ro med den tapeten for han gadd ikke rive den :D
YES!!! Æ vant!!!

Kanskje kameraten fikk ham på bedre tanker? ;)

Da skjønner jeg du ville bytte. Veldig greit med lys stue:)
Jo, men hadde jo slått meg til ro med det liksom. Merkelig... Og ikke såååå mørk, store vinduer og vi skulle ha lyse møbler. Men tror vi blir mer fornøyd nå :)

Kanskje kameraten fikk ham på bedre tanker? ;)
Naboen var visst også der. Jeg har ytra at jeg kunne tenkt meg tapeten hans over kjøkkenbenken bak ei sånn glassplate. Så hadde han sikkert nok tapet til veggen også tenker jeg. Da var sikkert valget enkelt og kanskje de fant ut at tapeten ikke var så håpløs å få av likevel :D:D

Jo, men hadde jo slått meg til ro med det liksom. Merkelig... Og ikke såååå mørk, store vinduer og vi skulle ha lyse møbler. Men tror vi blir mer fornøyd nå :)
Hihi, blir vel kanskje aldri helt fornøyd:p
Var det dere som kjøpte nytt hus for ikke lenge siden? :)
Mulig jeg husker helt feil her altså.

Hihi, blir vel kanskje aldri helt fornøyd:p
Var det dere som kjøpte nytt hus for ikke lenge siden? :)
Mulig jeg husker helt feil her altså.
Ja, vi tok over igår.
Har vært og vaska kjøkken og bad idag. Gruer meg til å pakke :rolleyes:

Naboen var visst også der. Jeg har ytra at jeg kunne tenkt meg tapeten hans over kjøkkenbenken bak ei sånn glassplate. Så hadde han sikkert nok tapet til veggen også tenker jeg. Da var sikkert valget enkelt og kanskje de fant ut at tapeten ikke var så håpløs å få av likevel :D:D
Altså tapeten naboen har i sin stue :)

Ja, vi tok over igår.
Har vært og vaska kjøkken og bad idag. Gruer meg til å pakke :rolleyes:
Så spennende. Gratulerer med nytt hus da:) flyttet dere langt eller?

Ser ut til at jeg har havnet bakpå allerede denne mnd:eek:
Skal prøve 40 i dag da:p

Det var jo ikke spesielt langt :p
Regner med det er mye å pakke ja:eek:
Vi liker oss her så ikke noe tema å flytte langt for vår del :) har litt med skolen også å gjøre, gubben vil ungene skal gå på den skolen han gikk. Særing :D og han får jeg aldri dratt med meg noen annen plass uansett så...

Øøøhh! Er i sjokk! Fått snapper fra gubben. Tapetn i stua skal bort! Og jeg som liksom endelig hadde slått meg til ro med den tapeten for han gadd ikke rive den :D
YES!!! Æ vant!!!
Så når alt er ferdig og flott.. hva skjer da..

Er han av den typen.. "men hvorfor har vi ikke gjort dette før, ble jo så bra. Var jo et jeg sa" ?? For det er min.. og gjerne en skikkelig latter etterpå.

Back
Topp