Okei, er jo godt det også daDet er min mor som har laga i dag, men trur det blir fiskekaker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, er jo godt det også daDet er min mor som har laga i dag, men trur det blir fiskekaker![]()
Det er egentlig ganske godt. Kva serverte du då?Okei, er jo godt det også da![]()
TakkHihi
Gratulerer med seieren![]()
Du måå ikkje gå på jobb før du føler deg frisk nokkan du ikkje få sjukmelding?
Her går det finfint! På veg heim til middag![]()
I dag ble det makaroni og kjøttboller herDet er egentlig ganske godt. Kva serverte du då?![]()
Da skjønner jeg du ville bytte. Veldig greit med lys stueTakker fryktelig fornøyd kjenner jeg. Hihi
stua var nemlig litt mørk men nå blir den lys og fin
![]()
Øøøhh! Er i sjokk! Fått snapper fra gubben. Tapetn i stua skal bort! Og jeg som liksom endelig hadde slått meg til ro med den tapeten for han gadd ikke rive den![]()
YES!!! Æ vant!!!
Jo, men hadde jo slått meg til ro med det liksom. Merkelig... Og ikke såååå mørk, store vinduer og vi skulle ha lyse møbler. Men tror vi blir mer fornøyd nåDa skjønner jeg du ville bytte. Veldig greit med lys stue![]()
Naboen var visst også der. Jeg har ytra at jeg kunne tenkt meg tapeten hans over kjøkkenbenken bak ei sånn glassplate. Så hadde han sikkert nok tapet til veggen også tenker jeg. Da var sikkert valget enkelt og kanskje de fant ut at tapeten ikke var så håpløs å få av likevelKanskje kameraten fikk ham på bedre tanker?![]()
Hihi, blir vel kanskje aldri helt fornøydJo, men hadde jo slått meg til ro med det liksom. Merkelig... Og ikke såååå mørk, store vinduer og vi skulle ha lyse møbler. Men tror vi blir mer fornøyd nå![]()
Ja, vi tok over igår.Hihi, blir vel kanskje aldri helt fornøyd
Var det dere som kjøpte nytt hus for ikke lenge siden?
Mulig jeg husker helt feil her altså.
Altså tapeten naboen har i sin stueNaboen var visst også der. Jeg har ytra at jeg kunne tenkt meg tapeten hans over kjøkkenbenken bak ei sånn glassplate. Så hadde han sikkert nok tapet til veggen også tenker jeg. Da var sikkert valget enkelt og kanskje de fant ut at tapeten ikke var så håpløs å få av likevel![]()
Så spennende. Gratulerer med nytt hus daJa, vi tok over igår.
Har vært og vaska kjøkken og bad idag. Gruer meg til å pakke![]()
12 min å gåSå spennende. Gratulerer med nytt hus daflyttet dere langt eller?
Det var jo ikke spesielt langt12 min å gåikke så langt nei.
Vi liker oss her så ikke noe tema å flytte langt for vår delDet var jo ikke spesielt langt
Regner med det er mye å pakke ja![]()
Så når alt er ferdig og flott.. hva skjer da..Øøøhh! Er i sjokk! Fått snapper fra gubben. Tapetn i stua skal bort! Og jeg som liksom endelig hadde slått meg til ro med den tapeten for han gadd ikke rive den![]()
YES!!! Æ vant!!!
var ikke langt12 min å gåikke så langt nei.