Tilbud på ull/fleece

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg skal ut å handle. Hvor er det billigst for ull/fleece nå? Ikke sparkjøp, det blir for langt å dra.
Jeg trenger en eller to strømpebukser eller longser i ull, samt bukser i ull/fleece. Men handler på budsjett så det kan ikke koste for mye :) Tenkte jeg skulle sjekke bruktmarkedet, men trenger noe ganske kjapt da jeg ser ut til å ha gjemt klær bedre enn jeg planla :P

Stormberg, Xxl, H&M, obs!,
Er de butikkene jeg kommer på i farta som kan ha billig fleece. Eller så vet jeg at g-sport har Skogstad fleecesett til krk 349,-

Cubus har gode ull klær.. Ellers sverger jeg til sparkjøp. Siden det er langt å gå, kan du bestille på nett ;) Billig, mykt og god kvalitet :)

Om du har Bogerud butikk i nærheten mener jeg å huske at de koster rundt 100 lappen der.

XXL har tilbud på Devold ull til 99kr per del, dette er billig :) Jeg er veldig fornøyd med denne ulla :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sjekk ulltoy.no

Her har babycare hatt masse tilbud på ull :)

Her kjøpte jeg fleece på hm til 99 kr per del :) Fine farger og størrelser :) Ull kjøpte jeg på Cubus siden lille må ha bomull innerst :)

Cubus er dyrere enn nameit. En liten advarsel. Cubus merino ull dress kr 299, nameit kr 279. Cubus merino ull bukse kr 199, nameit kr 149. Har begge butikkene i gå avstand så dro på cubus for tenkte kanskje de var billigere. Fikk sjokk når jeg så prisene da vi allerede hadde kjøpt ett sett fra nameit. Jeg sverger til nameit da vi var kjempe fornøyde der i fjor. Som sagt ble jeg sjokkert over pris forskjellen.

Her var det mange gode tips. Passer bra i og med at jeg også må ut å handle ull og fleece både til 3 åringen og til lille bebisen i magen :D

Cubus er dyrere enn nameit. En liten advarsel. Cubus merino ull dress kr 299, nameit kr 279. Cubus merino ull bukse kr 199, nameit kr 149. Har begge butikkene i gå avstand så dro på cubus for tenkte kanskje de var billigere. Fikk sjokk når jeg så prisene da vi allerede hadde kjøpt ett sett fra nameit. Jeg sverger til nameit da vi var kjempe fornøyde der i fjor. Som sagt ble jeg sjokkert over pris forskjellen.
Cubus har ofte 30 på alt i butikken-dager og/eller 3for 2. Personlig liker jeg cubus-ulla bedre enn den fra nameit!

Cubus har ofte 30 på alt i butikken-dager og/eller 3for 2. Personlig liker jeg cubus-ulla bedre enn den fra nameit!
Her er det sjeldent de har det. Ca en gang i året og midt på sommeren før ulla kommer. Merker jeg bor på landet. Jeg liker nameit pga at de har en tykkere versjon også. Hadde nok kjøpt på cubus hvis det ikke var for at de var dyrere. Alle salg her gjelder ikke på klær til barn under str 98. Så de har i grunn de samme klærne enda som når dattera mi ble født for 14 mnd siden. Er så lettvint å gå i 5 min for å handle, men må kanskje dra litt lengre da.

PoP har 3 for 2 på ull og superundertøy :)

Back
Topp