Gullkorn fra barnemunn

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Ville dele denne med dere. Sønnen til mammas kusine hadde disse kloke ordene å gi faren sin..
Holdt på å rulle ut av sofaen!ImageUploadedByBV Forum1412108673.615458.jpg

Er vel bare å finne notatboka å være klar til å notere gode historier i årene fremover :-) artig med ting fra barnemunn :-)

Haha, nå skrattet jeg høyt og godt! :D

Haha artig blir artig å få høre gullkorn fra vårs frøken ettervært :)

Haha, de er ikke snaue, disse små!

Jeg har maaange, tar vare på alt hun sier :P haha for denne jenta kan komme med masse herligheter.

" å mamma, du har så rynkete mage"

Arabella: Snart blir jeg storesøster, mamma må bare gifte seg med Johannes først. Og det er Johannes som er heldig, for alle sier at mamman min er digg.

Arabella: hvorfor fikk jeg is i butikken?
Meg: fordi det er jo lørdag!
Arabella: er det???
Meg: jaaaa!!!!!
Arabella: hurra!!!!
Meg: APRILSNARR!!!!
Arabella: haha! Der lurte du meg mamma.

Arabella: "brent barn lukter ikke godt"

Arabella: "Før vi ble født, var alle babyer på en øy. Jeg så deg, men så dro du for å leve inni mor... Jeg savna deg kjempe mye. Men nå er vi sammen og det skal vi være for alltid"

Mikke mus: vil dere hjelpe meg med å finne prinsesse Dolly?
Arabella: nei...
Mikke mus: så fint

Arabella: I dag skal jeg ikke leke mens jeg er i dusjen. Jeg skal dusje som normale mennesker gjør.

Arabella: Om jeg får en datter skal hun hete Solskinn. Om jeg får en gutt skal han hete Roger

Belle: Mamma elsker du meg?
jeg: ja, jeg elsker deg så mye at det gjør vondt i hjertet!
Belle: skal jeg blåse på?

Arabella: "Jeg lekte at jeg var en jente, som hadde en katt. Men katten brant, den hadde pinner i hodet og pinnene brant, så døde den. Jenta hadde også pinner i hodet, men hun hoppa i senga, så hun brant ikke. Det lekte jeg, vil du leke med meg?"

Vi fortalte datteren vår på 3 1/2 at hun skulle bli storesøster til en jente eller gutt og da sa hun og var på gråten " jeg vil ikke bare ha en, jeg vil ha to"

Last edited:
Last edited:
Back
Topp