Hipp hipp hurra for BMC :)

Hvordan skal dagen feires?? :D
Siste innspurt av innleggssanking her på bv? :p vi har vært ute og spist, tror ikke det blir mer avansert enn som så ;) svigers kommer en tur til helga, så regner med vi feirer litt da, sambo har bursdag på mandag :)

Siste innspurt av innleggssanking her på bv? :p vi har vært ute og spist, tror ikke det blir mer avansert enn som så ;) svigers kommer en tur til helga, så regner med vi feirer litt da, sambo har bursdag på mandag :)

Så koselig!! :) Blir kake da?? :) :)

...men har ikke godt av det. Skal jo begynne å trene :P LOL.

Er lov å unne seg kake til bursdagen da :) :) Jeg fikk kake i helga når jeg kom hit... eplekake og sjokoladekake... :P uuups :P
Ja, har tenkt å unne meg kake :D i dag unner jeg meg sjokolade ;)

NAM!! Hvilken type?? :D
Melksjokolade med kvikklunsj og et dryss havsalt, min favoritt :D ;) også har jeg den der hvite tobleronen i kjøleskapet som jeg har spart til i dag, så blir vel mest av den vil jeg tro :p

HIPP HIPP HURRA :D Grattis med dagen snuppa ❤️

• Liker
Reactions: BMC
Melksjokolade med kvikklunsj og et dryss havsalt, min favoritt :D ;) også har jeg den der hvite tobleronen i kjøleskapet som jeg har spart til i dag, så blir vel mest av den vil jeg tro :p

Naaaam!! :D :D :D Kose deg med goood samvittighet :)

• Liker
Reactions: BMC
Hehe, nei :p hadde allerede fått gave fra gubben på forskudd, så fikk ikke noe i går. Regner med det blir noe i helga når famile kommer på besøk :)

Back
Topp