Høstferie!!

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Holy moly, imponert over at du har holdt ut sååå lenge! :) jeg sover i gjestesenga på rommet til mini :p
Blir det her også nå:-) hvert frem og tilbake her da.. Med gubbe på sofa osv.. Gruer meg litt, fordi da blir det ikke plass til å samsover litt på morgenkvisten når mor er trøtt:-P

Høstferie? Har ikke slikt på høgskolen :p
Det hadde vi da jeg gikk på høgskolen. Eller en såklart studieuke;) Men de var alltid mellom to emner, så da kunne vi slappe av. Vinterferie også!

Det hadde vi da jeg gikk på høgskolen. Eller en såklart studieuke;) Men de var alltid mellom to emner, så da kunne vi slappe av. Vinterferie også!
Her avslutter vi emne 7 på fredag og startet emne 8 på mandag.... :p

Her avslutter vi emne 7 på fredag og startet emne 8 på mandag.... :p
Kjedelig da:( Jeg tror foreleserne var glad i ferie også (og hadde skoleunger) så derfor planla de det på den måten. Bra for alle, late studenter (som meg) fikk ferie, og flinke studenter fikk en uke og lese på.
Vi bare skryte litt av at jeg fikk B i alle fag og på bacheloren, selv om jeg var lat og dro til syden når vi skulle skrive bachelor;)

• Liker
Reactions: BMC
Kjedelig da:( Jeg tror foreleserne var glad i ferie også (og hadde skoleunger) så derfor planla de det på den måten. Bra for alle, late studenter (som meg) fikk ferie, og flinke studenter fikk en uke og lese på.
Vi bare skryte litt av at jeg fikk B i alle fag og på bacheloren, selv om jeg var lat og dro til syden når vi skulle skrive bachelor;)
Vi går ut i praksis nå da, så lærerne får i grunn ferie :p

Er to uker til det er høstferie her og da skal vi til norgen og hytta på ferie. Gleder meg til å kjøpe billige bleier og ellas kitchen.

Back
Topp