Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det her også nåHoly moly, imponert over at du har holdt ut sååå lenge!jeg sover i gjestesenga på rommet til mini
![]()
Det hadde vi da jeg gikk på høgskolen. Eller en såklart studieukeHøstferie? Har ikke slikt på høgskolen![]()
Her avslutter vi emne 7 på fredag og startet emne 8 på mandag....Det hadde vi da jeg gikk på høgskolen. Eller en såklart studieukeMen de var alltid mellom to emner, så da kunne vi slappe av. Vinterferie også!
Kjedelig daHer avslutter vi emne 7 på fredag og startet emne 8 på mandag....![]()
Vi går ut i praksis nå da, så lærerne får i grunn ferieKjedelig daJeg tror foreleserne var glad i ferie også (og hadde skoleunger) så derfor planla de det på den måten. Bra for alle, late studenter (som meg) fikk ferie, og flinke studenter fikk en uke og lese på.
Vi bare skryte litt av at jeg fikk B i alle fag og på bacheloren, selv om jeg var lat og dro til syden når vi skulle skrive bachelor![]()