Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg husker på det!Men det er ikke så ofte. Så når jeg først husker det er jeg sååå spent. For da er jeg sikker på at jeg blir millionær!!
Nei. Men tenker ofte at jeg vil prøve![]()
Når jeg husker på det!Men det er ikke så ofte. Så når jeg først husker det er jeg sååå spent. For da er jeg sikker på at jeg blir millionær!!
Avogtilhar da vunnet noen gang, men er enda ikke på + siden
![]()
Setter inn en 5 ukers av og til, glemmer ofte. Vinner i hvert fall ikke om en ikke gjør. Hadde vært fantastisk å vunnet !
Hende vi spiller ja![]()
Spiller av og til både jeg og darlingen. Vinner aldri da..![]()
Pappa har vunnet over 40.000 på lotto, og onkel van nesten 80.000,så sjansen er derNei, ikke like lett å vinne![]()
Pappa har vunnet over 40.000 på lotto, og onkel van nesten 80.000,så sjansen er derhøyeste premien jeg har vunnet er 270
![]()
Ei venninne sine foreldre tippa alltid samme tallene. Og en gang visste ikke faren at moren allerede hadde tippa, så han tippa på samme tallene. Jaggu vant dem toppen, 3 mill hver seg. Da skilte de lagPappan min vant 150 000 engang![]()
Ei venninne sine foreldre tippa alltid samme tallene. Og en gang visste ikke faren at moren allerede hadde tippa, så han tippa på samme tallene. Jaggu vant dem toppen, 3 mill hver seg. Da skilte de laghaha